|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
och jag har ju ännu bättre lina :)
är den värd att dra hem, ni som har sett den?
btw, jag har alla videor från sensation, kan säga att megamixen från sensation white är hur bra som helst ;) sig till om nån är sugen | Please please reveal... Släng upp dom där Sensation klippen från DVD tjosan... I och med detta så ser ju andra att jag har den på min ftp och kan därför ta dom också....
Ha de så länge... |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Hurru MiB... har du missat att jag slängt upp en FTP för detta... logga på bums å tanka hem....
Jag har ju också 10Mbit...
.../ Steve |
missade missade missade :) drar ner den bums.. =))) tack ska du ha =))
Transferred 1 file totaling 546_407_260 bytes in 12:14 (727,71 KB/Sec) får la duga =)))
armin and push i danmark... mumma... |
|
|
| MiB |
| nån som vet vad det är för låt på videon mot slutet . låter lite som nåt med push tycker jag men hmm.. ja.. =)) inte en blekaste..lät bra iaf...(efter sven väth och innan yves de ruyter) |
|
|
| Vizay |
grymt grymt grymt grymt GRYMT bra
gillade framför allt sättet den va filmad på....mycket profsigare än t.ex. trance energy....skitbra filmat verkligen....blir ruggigt sugen på att åka dit måste jag säga :D |
|
|
| MiB |
va ju bara tvungen o göra covers till den som man kan pryda hyllan me =)
gjorde om den till bin/cue svcd så den kan spelas i dvd (eller bara bränna som svcd) men tycker det e kul med lite fodral till skivorna ... inte dom bästa men men...
(gjorde till tom hanks & steven spielbergs 2:a världskrigsserie oxå band of brothers på tal om covers =) mycket bra serie)
 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|