return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 
Mysteryland Amsterdam DVD 2002

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by reveal
och jag har ju ännu bättre lina :)
är den värd att dra hem, ni som har sett den?

btw, jag har alla videor från sensation, kan säga att megamixen från sensation white är hur bra som helst ;) sig till om nån är sugen
Please please reveal... Släng upp dom där Sensation klippen från DVD tjosan... I och med detta så ser ju andra att jag har den på min ftp och kan därför ta dom också....

Ha de så länge...
MiB
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Hurru MiB... har du missat att jag slängt upp en FTP för detta... logga på bums å tanka hem....

Jag har ju också 10Mbit...

.../ Steve

missade missade missade :) drar ner den bums.. =))) tack ska du ha =))

Transferred 1 file totaling 546_407_260 bytes in 12:14 (727,71 KB/Sec) får la duga =)))

armin and push i danmark... mumma...
MiB
nån som vet vad det är för låt på videon mot slutet . låter lite som nåt med push tycker jag men hmm.. ja.. =)) inte en blekaste..lät bra iaf...(efter sven väth och innan yves de ruyter)
Vizay
grymt grymt grymt grymt GRYMT bra

gillade framför allt sättet den va filmad på....mycket profsigare än t.ex. trance energy....skitbra filmat verkligen....blir ruggigt sugen på att åka dit måste jag säga :D
MiB
va ju bara tvungen o göra covers till den som man kan pryda hyllan me =)

gjorde om den till bin/cue svcd så den kan spelas i dvd (eller bara bränna som svcd) men tycker det e kul med lite fodral till skivorna ... inte dom bästa men men...

(gjorde till tom hanks & steven spielbergs 2:a världskrigsserie oxå band of brothers på tal om covers =) mycket bra serie)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden