return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Te veel van het goede: dj isaac

SpeakerfreaK
I wilde even iedereens mening hierover, maar als t aan mij ligt mag dj isaac ff wat minder produceren/remixen. Echt aaaaaaaal die platen lijken echt TE veel op mekaar. Op de harder mach 4 cd staan er 3 bijna direkt na elkaar....dat is toch wel "overkill" of nie???
In het begin vinnik zijn nummers wel oke, maar na een tijd wil ik ze niet meer horen, in ieder geval niet op mijn pc/cds !
Wat denken jullie hiervan dan TA'ers??
arjoderoon
zoals met al die . t komt vanzelf weer goed. natuurlijke selectie....

net zoals met trance. eerst onbekend, nu mainstream en over een poosje als hardstyle de mainstream scepter over genomen heeft weer normaal zoals het hoort. zo ook met de dj's/ producers. tis nu allemaal kwantiteit en geen kwaliteit. dus wacht een tijd en je krijgt weer kwaliteits platen als de hype over is.
Dr. Kuipers
Mwah teveel van het goede wil ik nie zeggen...

Z'n remixen lijken wel op elkaar, zelfde basskick steeds.

Maar iedere DJ heeft zn eigen sound, zo ook Isaac...

Als je kijkt naar productie's van Zenith, Brain Ovulation, Ard un Jorn en ga zo maar door, iedereen heeft nou eenmaal eigen sound
ScuL
iedereen heeft zo z'n eigen sound.
hij gebruikt in zijn mixes vaak dezelfde hardware en ook samples dus geen wonder dat het hetzelfde klinkt.

neemt niet weg dat ik zijn remixes echt knakengoed vind, afgezien van die micheal jackson remix :o
SpeakerfreaK
Ja ik ben het er wel mee eens dat iedere producer zijn eigen sound heeft / behoud, het is meer dat ik op de een of andere manier vrij gouw de nummers van isaac wat saaitjes ga vinden. Thats all :)

Vaag dat die gast trouwens nog nieteens op een qlimax heeft gedraait of ben ik nou niet helemaal 100 ??

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland