return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Wie kan me helpen met het ID-en van dit nummer?

TranceFool
Ik zat zaterdag naar mtv te kijken en daar was nog eens de herhaling van Trance Energy van februari dit jaar. Ik weet dat niet op de radio is uitgezonden dus ik denk ook niet dat er een tracklist van is (maar je weet nooit). Voor de mensen die niet weten hoe die eruit ziet, dat was die dikke met die sik :D. Op een gegeven moment, volgens mij de een na laatste plaat die op de tv werd uitgezonden zeg maar. Hele meeslepende trance plaat met een vrouwenvocal die de hele tijd achter mekaar 'Lady' zegt, de hele tijd, als dat gezongen werd werd 'dy' steeds 2 of 3x herhaald, dus kreeg je zoiets: Lady...dy..dy.. Dan als het iets rustiger wordt zegt ze er nog iets bij, maar dat weet ik niet meer maar weer steeds 'Lady'. Stem is beetje diep en zacht, beetje zwoel. Als je het heb gezien weetje meteen welke plaat ik bedoel....

Tis een beetje vaag maar dat vond ik echt zo'n vet nummer, moet ik echt hebben.
Weet iemand dit?

Thanx :D
tango
quote:
Originally posted by TranceFool
Voor de mensen die niet weten hoe die eruit ziet, dat was die dikke met die sik :D.

Da's Alex Morph

Wee nie of daar een setje van is.

grtz,
TNG
mr.marcello
quote:
Originally posted by tango
Da's Alex Morph

Wee nie of daar een setje van is.

Zover ik weet is daar inderdaad geen setje van!
Maar het is in ieder geval het nummer wat Alex Morph draait na Alex Morph - Maximum Overdrive (Benicio Remix).......

Ik kan je dus ook niet helpen, sorry!

Met vriendelijke groet.
TranceFool
Bedankt voor de reacties. Ja ik wist ook dat het alex morph was, was het alleen vergeten om het in de titel te zetten.....komt omdat ik em ergens anders ook had gepost :)
!_PeTrUs_!
is t nie Markos - Temptation

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland