return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Dana is hot!

moogwai
Ik weet niet of iedereen het al opgemerkt heeft, maar ID&T presents Dana is gewoon het beste verkochte album van vorige week in Nederland :eyes: Beter verkocht dus als het nieuwe Beatles, Rolling Stone of Bon Jove Album. Dit heeft Tiesto of een andere willekeurige DJ in welke genre dan ook volgens mij nog nooit gepresteerd!

Hardstyle wordt dus steeds populairder... mannekes van 15 of jonger vinden het ook erg vet heb ik al gemerkt. Het lijkt wel of het de Hardcore omstreeks 1996 achterna gaat... Nu is het alleen nog wachten op de Hardstyle "Party Animals" :D

Ik heb niks tegen Hardstyle ofzo, het is gewoon een constatering ;)
Ik vind het zelf ook best vet, het album van Dana is ook gewoon goed te pruimen en vrijdag ga ik ook naar Dana, maar van alleen maar Harstyle wordt ik ook gek... een avondje phatte trance valt hierbij natuurlijk niet te vergelijken :)
Flipper01
Ik kan hardstyle wel waarderen! Alleen jammer dat er maar zo weinig hardstyle producers/Dj's zijn waardoor het wel veel van hetzelfde is.. Ik hoop niet dat het allemaal dezelfde kant op gaat als bij de Hardcore..zou erg jammer zijn
Teknikol
ik houd echt niet van hardstyle, tis technisch zwakke muziek, en gewoon te "hard" voor mijn ultragevoelige oortjes, die kunnen alleen maar softe crap aan:)
TranceFool
quote:
Originally posted by Flipper01
Ik kan hardstyle wel waarderen! Alleen jammer dat er maar zo weinig hardstyle producers/Dj's zijn waardoor het wel veel van hetzelfde is.. Ik hoop niet dat het allemaal dezelfde kant op gaat als bij de Hardcore..zou erg jammer zijn

Ik durf mn bankrekening erom te verwedden dat dit wel gebeurt....
basvh
me vrienden zijn nu ook helemaal dana geil. voorhun is dana DE dj er bestaat niks anders meer. ik vind dana wel goede dj, alleen vind ik zn gast als luna veel beter is dan dana. hij originelere platenkeus. 3 draaitafels tegelijk en die nummers die hij heeft geproduceerd zijn ook stukken beter dan danas releases.

hardstyl kan ik dus wel waarderen alleen met mate. dus niet elke week zn feestje maar 1 keer in de 3 maanden is goed.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland