return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Dana is hot!

John
quote:
Originally posted by Pjotr G
Dit vind ik echt dikke bull. Als t zo simpel is, dan begin een hardstyle producer carriere.

Als je t zo voorstelt, kun je precies t zelfde zeggen over trance, neem 4 akkoordjes achter elkaar gooi er een beat over klaar. Is toch ook onzin

agreed, maar toch vind ik een gemiddeld harstyle nummer een stuk simpelere klinken..tis vaak ook alleen een kick, simpele bassline en een 1 synth..en af en toe een snare of hihat...(heb et zelf nog niet geprobeerd te maken...zal wel tegenvallen uiteindelijk haha)

en om op dana terug te komen... tis leuk voor der dat ze op #1 staat,
maar iedereen geilt zo extreem op dana.. wordt er een beetje moe van:rolleyes:
maja..wat doe je deraan:)
Dr. Kuipers
Zag ook al dat die CD zo goed verkocht werd...

Kan hardstyle ook absoluut waarderen!
Niks is beter dan een heerlijk avondje stampen :D

Maar vindt Dana niet de beste hardstyle DJ.
Ze draait altijd wel goed, platenkeuze altijd super!
Sets van haar zijn heerlijk om terug te luisteren.
Jammer dat zij en hardstyle zo gehyped wordt....

Ben bang dat hetzelfde kant opgaat als hardcore :(

Maar we shall see :)
Pjotr G
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
dat zou ik kunnen ja, het is ECHT simpel, alsjet leuk vin ok....maar het blijft gewoon simpele, geen-inteligente muziek

Dan maak t eens en post t eens. En als t nou echt klinkt alsof t zo uit n dana set komt dan heb ik niks gezegd. Lijkt me sterk dat je t zo goed kan laten klinken, maar als jij zegt dat t zo simpel is, zie dit maar als n "uitdaging" ?

Pjotr "ik-vind-t-niet-leuk-als-leuke-muziek-afgezeikt-wordt" G
Chicane
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
ik kan egt niet naar hardstyle luisteren, en ook absoluut niet waarderen, ik vin het egt takkeherrie, we nemen een harde kick en we adden een simpel kleuter melodietje....magoed dit is al zo vaak besproken

AMEN!!

[EDIT]
Zal ook wel even uitleggen waarom, voordat ik weer geflamed wordt: In mijn gehoor is hardhouse niet meer dan zinloos gedreun van een beat met daardoorheen een allejezus simpel melodietje, wat gewoon te simpel voor woorden is dat het zelfs leuk klinkt. Ik walg echt van Bitte Ein Beat herrie wat niks meer voorsteld dan kwakkeloze skihut muziek met een beukende beat eronder. Hardstyle is gelukkig net effe een stapje hoger dan BeB meuk, maar ik heb me zooow gruwelijk lopen ergeren tijdens Mysteryland in de Q-Dance tent. Omdat ik niet te kortzichtig ben en gewoon alle tenten eens rustig aan mijn gehoor heb blootgesteld is de Q-Dance tent mij zeer zwaar tegengevallen. Allereerst omdat een normale plaat 1 minuut bruut beukt en de rest break is of op/af-bouw. Iedereen gaat helemaal flippe en gek doen op een bassline die het nog geen 30 seconden uithoud om daarna weer 5 minuten in een break te vallen. Dit was tijdens onze grote vriendin Dana trouwens. Ik respecteer jullie meningen over hardstyle, en dit is mijn mening. Misschien walgen jullie van progressive omdat het zwaar monotoom is en alleen leuk is tijdens een begrafenis maar verder ook niet :)
Daarintegen is Techno veel meer over nagedacht en net zo bruut!
[/EDIT]

Nogmaals, god zij met ons en veel plezier op welk feest dan ook waar ze wat voor muziek dan ook draaien :D (Oe, klinkt wel diep he? :))
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by Pjotr G
Dan maak t eens en post t eens. En als t nou echt klinkt alsof t zo uit n dana set komt dan heb ik niks gezegd. Lijkt me sterk dat je t zo goed kan laten klinken, maar als jij zegt dat t zo simpel is, zie dit maar als n "uitdaging" ?

ik start wel even m'n fruityloops op en ik zaller wel iets uithalen, geef me een half uur....en anders post ik het morgen

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland