|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Pjotr G
HOEST HOEST :D
ga er maar redelijk van uit dat je vrijwel alles dat je uit hardware kan persen (tegenwoordig), ook uit software kan persen. T is vooral een andere manier van werken, wat je maar fijner vindt.
Dit schreeuw ik niet omdat ik een software voorstander ben, werk zelf met hardware.
You just gotta know how ;) |
Je zegt hetzelfde wat ik zei.
Ik zei niet of nauwelijks, dat wil dus zeggen dat het niet onmogelijk is maar wel heel lastig. Je moet maar net weten hoe, inderdaad. |
|
|
| Pjotr G |
| toch bedoelde ik t iets anders. Denk je dat je uit hardware automatisch de vetste geluidjes krijgt omdat t hardware is? Nee zo werkt t niet, daar moet je net zo goed weten hoe... |
|
|
| John |
klinkt best vet afternative:) beetje warrelig alleen..van de hak op de tak, maar dat boeide ook niet gezien et doel van die track:) begin van et melodietje lijkt op 'follow me':D w00t
en scul: misschien ligt et aan mn koptelefoon, maar ik vind de kick en de bassline niet helemaal lekker lopen samen.. kick in et begin heeft wel een lekkere oldschool feeling:)
maar ik hou mn mond weer want ik kan helemaal geen hardstyle maken:p |
|
|
| Dr. Kuipers |
Ik wil hem ook downen...... :D
Maar krijg error :(
Unexpected server respons :S :S :S |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by John
en scul: misschien ligt et aan mn koptelefoon, maar ik vind de kick en de bassline niet helemaal lekker lopen samen.. kick in et begin heeft wel een lekkere oldschool feeling:)
maar ik hou mn mond weer want ik kan helemaal geen hardstyle maken:p |
da klopt. ik vind het zelf ook. ik ga d'r een andere kick voor pakken. ben nu bezig om mijn song over te zetten van modplug naar fruityloops, kijken hoe het gaat klinken als ik daar wat meer FX overheen gooi. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|