|
|
| raoel |
Damn, jij hebt al veel met die programma's zitten kloten of niet?
Je hebt in korte tijd toch wel iets aardigs gemaakt.
Ik vindt het serieus best aardig klinken al is dit absoluut nog geen kwaliteit omdat het al geheel niet op elkaar aansluit, vooral als die vette bass erin komt bij 27 seconde gaat het een beetje van de hak op de tak.
HardStyle leek mij al (en jij hebt het bewezen) vrij makkelijk te maken, toch denk ik dat je een trance liedje ook zo in elkaar hebt geflanst alleen doe je dan langer over om de melodie te maken.
Wat heb je hiervoor gebruikt?
Soundforge, Fruity Loops en Reason? |
|
|
| ScuL |
Ik weet niet goed wat ik er van moet denken.
het is veel te happy. Maw de trance invloed is veel te groot...
Die bass & snare klinken idd wel lekker maar da's ook wel logisch met geripte samples (doe ik zelf ook altijd).
dat scratch achtige sampletje is ook nogal licht, mag wel wat meer distortion op.
Zal voor de gein ook mijn laatste probeersel beschikbaar stellen, gemaakt in Modplug + veel nabewerking met CoolEdit Pro v2.
Ik ga binnenkort toch nog eens aan de fruityloops (kan er niet aan wennen), kijken of ik het wat voller kan laten klinken.
http://www.xs4all.nl/~wmbakker/scul/mp3/new.mp3 |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by ScuL
Die bass & snare klinken idd wel lekker maar da's ook wel logisch met geripte samples (doe ik zelf ook altijd).
|
1 geript sampletje en meneer heeftet gelijk over geripte samples |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
1 geript sampletje en meneer heeftet gelijk over geripte samples |
Ja die subbass is geript of niet dan. Dan is het dus een geript sample. Ik zei sample(s) in meervoud omdat ik zelf ook meerdere subbassen rip. Simpelweg omdat een goeie hardstyle bas niet of nauwelijks uit een softwarepakket te persen is. Je moet niet zo letterlijk lezen. |
|
|
| Pjotr G |
| quote: | Originally posted by ScuL
Simpelweg omdat een goeie hardstyle bas niet of nauwelijks uit een softwarepakket te persen is. |
HOEST HOEST :D
ga er maar redelijk van uit dat je vrijwel alles dat je uit hardware kan persen (tegenwoordig), ook uit software kan persen. T is vooral een andere manier van werken, wat je maar fijner vindt.
Dit schreeuw ik niet omdat ik een software voorstander ben, werk zelf met hardware.
You just gotta know how ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|