|
|
| Vizay |
ok har fipplat ihop ett nytt stycke som blandar lite olike (enligt mig iaf ;)) men jag behöver lite feedback på den, kommer inte riktigt på hur jag ska fortsätta från där jag e just nu eller om den ens e värd å fortsätta på (den kanske suger totalt) så därför tänkte jag kolla med er som kan de här med trance ;)
tanka här och avgör själva :D
å va inte rädda för å ge kritik, jag blir inte sur om ni säger att den suger totalt :) |
|
|
| Endre |
den är ganska najs mannen :)
gillar melodin, glad och sånt :D
|
|
|
| Vizay |
jo därav namnet, kändes rätt lixom...spin :D
men jo den e ganska glad, eller den går från nästan snudd på sorgsna strings till det gladare soundet.....men hur e blandningarna i låten då, har ju fått in lite olika stilar känns de som....bra eller dåligt? :) |
|
|
| AC. |
för en gångs skull har jag tagit mig tid att ladda ner en låt....
kan inte säga att denna låt träffar mig direkt... inledningen var nog det ända som funkar
tycker inte alls om den mesiga basen denna låt får mig att tänka på lite andra låtar (kan inte namn ge några just nu dock :P)
jaja godnatt folk |
|
|
| Vizay |
när du säger basen menar du basslinen eller kicken då?
har nämligen funderat på en extra bassline som ska pumpa på lite, får inte till den bara men de kommer :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|