return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
Bezoeker Thunderdome vermist?

basvh
quote:
De jongen was vanaf het benzinestation de snelweg over gerend richting het water. Zijn vrienden reden gewoon verder en leverden zijn spullen bij de ouders af.

misschien wel een kutstreek van die vrienden. maar als wij terugkomen van het stappen zijn me vrienden vaak zo irritant aan het doen dat je ze ook uit de taxi wil flikkeren hoor.
Flipper01
Van je vrienden moet je het maar hebben :rolleyes:
eieregooie
Ja, kheb ut ook gelezen... Vage boel hoor... Maar om um nou achter te laten...
ScuL
Dat waren vast geen 'echte' vrienden... Als mijn vrienden me zoiets zouden flikken (wat ik zeker weet dat ze niet doen) dan zouden ze zeker mijn vrienden niet meer zijn. Je laat iemand toch niet zo aan zijn lot over :(
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by ScuL
Dat waren vast geen 'echte' vrienden... Als mijn vrienden me zoiets zouden flikken (wat ik zeker weet dat ze niet doen) dan zouden ze zeker mijn vrienden niet meer zijn. Je laat iemand toch niet zo aan zijn lot over :(

helemaal mee eens!!!

als mijn vrienden me zoiets zouden flikken zou ik ze eerst een flinke ram aan de kop geven, vervolgens zo kwaad aankijken en stevig uitkaffen en vanaf dat moment 100% negeren. denk niet dat het ooit voor zal komen, maar zoiets kan bij mij dus absoluut niet door de beugel thats for sure

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland