|
|
| Odyne |
| damn.. ik hoor net dat de vocalen gewoon geschreven zijn door de textschrijver van marco borsato :conf: |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Odyne
damn.. ik hoor net dat de vocalen gewoon geschreven zijn door de textschrijver van marco borsato :conf: |
idd, John Ewbank.
grtz,
TNG |
|
|
| Flipper01 |
Kheb gisteravond de hele tijd TMF en MTV gekeken en werd uiteindelijk beloond.. Na 50 keer Nelly, Ja Rule en Pdiddy te hebben gezien (en gelukkig weer weggezapt ;)) kwam eindelijk Ligaya langs..
Idd een erg mooie clip, maar die vocals passen er toch echt niet in, en ook weer veel te kort natuurlijk :( |
|
|
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by Odyne
damn.. ik hoor net dat de vocalen gewoon geschreven zijn door de textschrijver van marco borsato :conf: |
nope.. niet de vocalen, de melodie zelfs! toen ik de plaat kocht bij freaky records in eindhoven heeft die jongen daar zelf tegen me gezegt dat een plaat van marco borsato precies dezelfde melodie heeft(hij had de cd d`r bij genomen en ut nageluisterd), ik weet zo de naam niet meer, maar het was iig de melodie, niet de vocalen. |
|
|
| ahp2002 |
huh?
kunnen we dan stellen dat ligaya een re-work is van een nummer van marco borsato?
dat klinkt raar... :)
uitleg anyone? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|