|
|
| SnuggLe |
Welkom!
2funkysimon:
Meer vrouwen? Het lijkt er op. Of het zijn mensen die hier al langer zitten en een nieuwe nick hebben aangemaakt..... dat zie ik ook nog wel gebeuren. Maarja....meer vrouwen betekent alleen meer kwijlende mannen. Inhoud & iets bijdragen aan het forum hebben we meer aan ;) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by jp
In dat geval zal niemand het erg vinden als je nog ergens een foto vandaan plukt. Liefst een partypic of zo ;) |
:tongue2 |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Meer vrouwen? Het lijkt er op. Of het zijn mensen die hier al langer zitten en een nieuwe nick hebben aangemaakt..... dat zie ik ook nog wel gebeuren. |
hehe idd, zie alleen de lol er niet echt van in. dat hele Owned gedoe enzo.
Wat ik me afvraag is hoeveel mensen TA checken (het nl gedeelte dan) die niet geregistreed zijn. Ik heb bijv ook heel lang alleen meegelezen (had me wel in 2001 ofzo geregistreed een keer maar wist daar de naam/pass allang niet meer van). Ken ook een aantal mensen die hier af en toe wel meekijken maar niet geregistreerd zijn. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Original
hehe idd, zie alleen de lol er niet echt van in. dat hele Owned gedoe enzo.
Wat ik me afvraag is hoeveel mensen TA checken (het nl gedeelte dan) die niet geregistreed zijn. Ik heb bijv ook heel lang alleen meegelezen (had me wel in 2001 ofzo geregistreed een keer maar wist daar de naam/pass allang niet meer van). Ken ook een aantal mensen die hier af en toe wel meekijken maar niet geregistreerd zijn. |
Dat zijn er veel meer dan je denkt..........! |
|
|
| Three 'O Three |
Zou me niks verbazen als Andrea-sky een dubbel-acount is van iemand hier op het forum... Wel erg toevallig allemaal :thepirate
xxx
/edit: kan voorkomen alsof ik op mezelf doel, maar dat is niet zo |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|