|
|
| lake10 |
| quote: | | Wat de fuk moet ik nou met DuMonde en UK Hardhouse als er zoiets goeds als Sammy rondwandelt op deze aardkloot??? |
Inderdaad.... UK hardhouse kan ik makkelijk zonder maar DJ Sammy heeft enkele briljante tracks afgeleverd (Prince Of Love, In2 Eternity, Heaven, Boys Of Summer) en ook de nieuwe Rise Again is weer toppie.... Vooral de Viframa remix is werelds! Daar kan Tiesto nog wat van leren (goede remixeers uitkiezen)....
O, dit was niet sarcastisch bedoeld... Sammy is meer dan alleen maar Loona.................... |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by lake10
O, dit was niet sarcastisch bedoeld... Sammy is meer dan alleen maar Loona.................... |
Dan zit er toch een steekje, of eventueel 2 steekjes, bij je los... |
|
|
| lake10 |
| quote: | | Dan zit er toch een steekje, of eventueel 2 steekjes, bij je los... |
Kdacht het niet..... ik ben niet zo narrowminded als sommige andere personen..... deze reply van jou geeft al aan dat jij een van die personen bent..... |
|
|
| New Wave |
Tiesto is kut, Armin is kut, Sammy is kut, Trance is kut.
En hiervan is niets sarcastisch. :p |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by lake10
Kdacht het niet..... ik ben niet zo narrowminded als sommige andere personen..... deze reply van jou geeft al aan dat jij een van die personen bent..... |
Smaken verschillen, niet waar? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|