|
|
| DjVash |
Aangenaam. Ik ben Vash, draai al 5 jaar lang en ben inmiddels meer geinteresseerd in de apparatuur dan het draaien zelf :D
Kom uit omgeving Nijmegen, favoriete muziek zijn trance en techno. Favoriete producers zijn Marco V, Probspot en Phynn. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by DjVash
Aangenaam. Ik ben Vash, draai al 5 jaar lang en ben inmiddels meer geinteresseerd in de apparatuur dan het draaien zelf :D
Kom uit omgeving Nijmegen, favoriete muziek zijn trance en techno. Favoriete producers zijn Marco V, Probspot en Phynn. |
Welkom hierzo! :) |
|
|
| DjVash |
Dank u :)
/edit: Timing! Gepost om 13:37 :D |
|
|
| GrooveCollect. |
Oh leuk, dit topic had ik dus niet gezien.
Ik ben dus Jerry, 36 jaar. :cool:
Draai al 10 jaar. Laatste tijd niet echt meer actief,
maar heb wel aardig wat leuke gig's gehad. (zie: www.groovecollection.nl)
Woon nu 10 jaar in Spijkenisse (onder Rotterdam), maar kom oorspronkelijk uit Den Haag.
Hou eigenlijk van progressive, maar dan wel in de breedste vorm.
Dus ook de hardere variant die Digweed draait en de relaxte melodieuze kant van prog.
Schrijf het meest op me eigen board (progressive only :D ),
maar lees en schrijf ook wel hier en op CC en Phono
Verder heb ik een schijthekel aan massa-hysterie (merkkeding, voetbal, trance etc...) :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
Verder heb ik een schijthekel aan massa-hysterie (merkkeding, voetbal, trance etc...) :p |
Fantastisch :D welkom welkom :p Eindelijk weer eens een nieuwe niet trance liefhabber ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|