|
|
| SnuggLe |
Het wordt al voor me uitgelegd :)
Inderdaad....Dat versta ik onder Breezah. En aangezien de meeste mensen hier daar volgensmij een hekel aan hebben, zei ik het maar even :)
Sinds wanneer heeft iedereen hier de hobby sex? Volgensmij zijn jullie gewoon allemaal een stelletje RUKKERS, zoals Remy-D het zou zeggen (waar is die eigenlijk? Netzoals JP?).... :toothless
Verder heb ik maar 1 ding toe te voegen: laat-je-rimmen! |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Het wordt al voor me uitgelegd :)
Inderdaad....Dat versta ik onder Breezah. En aangezien de meeste mensen hier daar volgensmij een hekel aan hebben, zei ik het maar even :)
Sinds wanneer heeft iedereen hier de hobby sex? Volgensmij zijn jullie gewoon allemaal een stelletje RUKKERS, zoals Remy-D het zou zeggen (waar is die eigenlijk? Netzoals JP?).... :toothless
Verder heb ik maar 1 ding toe te voegen: laat-je-rimmen! |
snuggle, je wordt gewoon bang he, omdat er nu een boereninvasie komt! :nervous: :toothless :toothless :toothless Boeren aan de macht! Ole, ole
Trouwens rukken is alweer uit de mode, vooral als je een vriendin hebt! LAAT JE RIMMEN!!!! |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
snuggle, je wordt gewoon bang he, omdat er nu een boereninvasie komt! :nervous: :toothless :toothless :toothless Boeren aan de macht! Ole, ole
|
Hoho, Bram (snuggle dus,) komt zelf uit het boerenland (ja toch?). Hij mag dan wel in hoog tempo bezig zijn z'n achtergrond te verloochenen, maar toch :D :D ! |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Hoho, Bram (snuggle dus) komt zelf uit het boerenland (toch?). Hij mag dan wel in hoog tempo bezig zijn z'n achtergrond te verloochenen maar toch :D :D ! |
Bram 'mede-boer' , waar kom je oorspronkelijk vandaan dan???? |
|
|
| SnuggLe |
Breezah en boeren....tsja....
Ik kom uit Didam, een plaatsje op de rand van de achterhoek, tussen Arnhem en Doetinchem (al heb ik meer een voorliefde voor Doetinchem).
Maar na 5 jaar in Enschede te hebben gewoond en nu al meer dan een jaar in Den Haag moet dat boerse eruit ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|