|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Het mooie is: ik krijg een SMS van hem (en hij WEET dat ik nooit SMS) en dan staat erbij: 'reageer maar via PB op partyflock'. Dikke Nerd!
Laat hem gewoon lekker bellen of online komen op MSN!
Maar ik denk dattie gestalked wordt door een vatsig chinees wijf op MSN ofzo ;) |
Ja, dat zegt hij ook tegen mij.
Die saqer denkt maar dat WIJ hem maar moeten PBen als we hem nodig hebben. Dikke snikkel in zijn aars voor hem!
Als Tin nog informatie wilt hebben over Addiction dan moet hij maar even OP MSN KOMEN :p
Om nou steeds PB's via partyflock te sturen, oprotten, dat is veel te veel werk voor zo'n prutser die altijd te laat komt op afspraken, die altijd andere de schuld geeft van zijn stommiteiten :P enzenzenz.
En als hij gestalkt wordt dan neemt hij maar een nieuwe MSN...hij doet maar eens moeite voor iets, wij niet voor hem :) |
|
|
| Optimus |
sukkels! ik kan toch niet msn'en als ik op werk ben!:rolleyes:
En ja, JIJ moet MIJ contacten als je MIJ nodig hebt, dat lijkt me logisch want ik weet niet wanneer JIJ MIJ nodig hebt, kneusje:rolleyes: En PB is makkelijk ja, want dan kan ik het lezen op werk, sukkeltje. Maak ik het gemakkelijk voor hem, begrijpt hij dat nóg niet eens |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Optimus
En ja, JIJ moet MIJ contacten als je MIJ nodig hebt, dat lijkt me logisch want ik weet niet wanneer JIJ MIJ nodig hebt, kneusje:rolleyes: En PB is makkelijk ja, want dan kan ik het lezen op werk, sukkeltje. Maak ik het gemakkelijk voor hem, begrijpt hij dat nóg niet eens |
zullen we dan maar een flame-tim-campagne beginnen tin? :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
MWHA LOSER, je staat 99% van de tijd sta je op invisible, dus lul niet uit je nek dat het komt omdat je op je werk bent, dikke bull allemaal saqer!!
Al die kutsmoesjes van je om jezelf op invisible te zetten!
Je hebt het vaak zat gezegt dat ik maar effe via PF moet posten, DIKKE LUL MAATJE! Je komt maar op MSN!
Nu sta je weer invisible en ben je wel op PF saQer!
Je bent een MIET! :p
Jappio....kommaarkommaarkommaarrrrrrrr :p |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Jappio
zullen we dan maar een flame-tim-campagne beginnen tin? :D |
nee, lets flame tin!!!
word alleen lid van het F.A.S.S.!!!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|