|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by Biohazard
CAS zijn buitenschoolse activiteiten, die organisatie heet idd IBO
Waarom zit je niet op een normale Nederlandse school, ik wou werkelijke een moord doen om daar op te zitten |
K zit op een normale nederlandse school, alleen doe ik dan vwo + ib. Ik heb er zelf voor gekozen leek me wel leuk, gewoon vwo boring:p Maarja nog een jaartje en k vind het spannend worden dat IB gedeelte dan. |
|
|
| Tony Longbone |
Hoi allemaal,
Even voorstellen...... Mijn naam is Peter aka Tony Longbone.
Ben een old-school DJ die af en toe nog wat doet op jaren 70/80 feesten. Daarnaast doe ik sinds kort een dance radioprogramma bij onze lokale. Vooral de dance, garage en trance hebben mijn voorkeur.
Als je nog meer wilt weten, geef me maar een brul.
:cool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tony Longbone
Hoi allemaal,
Ben een old-school DJ die af en toe nog wat doet op jaren 70/80 feesten. Daarnaast doe ik sinds kort een dance radioprogramma bij onze lokale. Vooral de dance, garage en trance hebben mijn voorkeur.
Oldschool, WOEHOEEEEEEEEEEE! Er moet MEER oldschool worden gedraaid! Kan je me een paar tips geven van GOEDE oldschool feesten in de buurt van Den Haag?
Aangenaam en welkom hier! Denk dat er hier meer trance aanwezig is op het moment, en iedereen (weet niet hoe oud je bent) invergelijking met jou wat jonger is, maar oke :) |
|
|
| Tony Longbone |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oldschool, WOEHOEEEEEEEEEEE! Er moet MEER oldschool worden gedraaid! Kan je me een paar tips geven van GOEDE oldschool feesten in de buurt van Den Haag? |
Hmmmm..... ben een beetje uit die hele scene, dus daar kan ik je zo even niet aan helpen. Sorry!
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Aangenaam en welkom hier! Denk dat er hier meer trance aanwezig is op het moment, en iedereen (weet niet hoe oud je bent) invergelijking met jou wat jonger is, maar oke :) |
Thanx! Enne... zullen we het maar niet over leeftijden hebben dan? :toocool: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Tony Longbone
Hoi allemaal,
Welkom hiero :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|