|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by visje
Progressive vind ik maar niks beetje te sloom :D |
Jou mag ik wel :D ! Welkom! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Jou mag ik wel :D ! Welkom! |
Jij gaat gebeukt worden vrijdag :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jij gaat gebeukt worden vrijdag :p |
Progressive is net de Islam. Het is slecht voor onze democratie!!! :D |
|
|
| Wokkels |
Na door eieregooie min of meer gedwongen te zijn...euh...volkomen uit vrije wil stel ik mezelf hier eventjes voor ;)
Ik ben dus Wokkels, maar ook wel Robert voor mensen die me niet goed kennen :) Ik woon in Delft, studeer zo'n beetje in Rotterdam en hou van een lekker muziekje (zoals iedereen hier neem ik aan :p). Bij eieregooie thuis heb ik weleens een plaatje gedraaid, maar om nou te zeggen dat ik uitblink van talent....nee, dat helaas niet. Leuk om te doen af en toe, dat wel!
Verder ben ik er morgen ook bij in de Asta, dus als je ook komt zie je me wel in de buurt van eieregooi rondhopsen denk ik zo. :D
Nou euh, dit was het dan he, doe ermee wat je wil. :) |
|
|
| Vertigo |
Hoihoi, ik ben een nieuwe user hier en de naam is Vincent (aka Beyonder / Vertigo). Ik ben een Rotterdammer in hart en nieren, maar ik woon op dit moment in Capelle aan den IJssel! Verder ben ik helemaal trance fan, ik was laatst ook bij het DJ Tiësto concert & heb nu weer tickets voor Innercity. :happy2:
Ik volg deze site al een tijdje en besloot toch maar te gaan posten na het concert van Tiësto.... :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|