|
|
| Three 'O Three |
He Suez, zie het niet te somber in. Vier jaar geleden is een goede vriend van me vertrokken naar Amerika. Hij zit er nog steeds en ik zie hem maar 1x per jaar een paar weken, maar ik beschouw hem zeker nog als een goede vriend. Ik heb respect voor de stap die hij heeft genomen, omdat dat veel lef en doorzettingsvermogen vereist.
Je hebt niet zomaar een doorsnee vriendin en ik denk dat je daar best trots op mag zijn ;) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
He Suez, zie het niet te somber in. Vier jaar geleden is een goede vriend van me vertrokken naar Amerika. Hij zit er nog steeds en ik zie hem maar 1x per jaar een paar weken, maar ik beschouw hem zeker nog als een goede vriend. Ik heb respect voor de stap die hij heeft genomen, omdat dat veel lef en doorzettingsvermogen vereist.
Je hebt niet zomaar een doorsnee vriendin en ik denk dat je daar best trots op mag zijn ;) |
precies, goede vriendin van me zit ook in amerika en ik moet zeggen mis der wel een beetje.. zit er over na te denken een keer langs te gaan.. maar op het einde komt alles weer goed moet je maar denken! :) |
|
|
| franzelare |
Zo dat is een eind man! en idd een hele grote stap!
mijn neef heeft die stap naar amerika gemaakt maar dan helemaal alleen! hij heeft hier gewoon alles verkocht en is naar amerika vertrokken (hij had al wel werk geregeld) hij heeft daar een heel nieuw bestaan opgebouwd wat ik best knap vind!
Ik weet niet of ik het zou kunnen om iedereen hier achter te laten! en er is wel een hoop lef voor nodig om de stap te maken! |
|
|
| Jappio |
Het 'afscheidsfeestje' zaterdag was ook wel weird vonnik..
Je zegt elkaar aan het eind gedag, terwijl je weet dat je haar in ieder geval voorlopig, en misschien wel nooit meer ziet.. Had heel dubbelslachtig gevoel in de auto terug, maar ja.. |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | He Suez, zie het niet te somber in. Vier jaar geleden is een goede vriend van me vertrokken naar Amerika. Hij zit er nog steeds en ik zie hem maar 1x per jaar een paar weken, maar ik beschouw hem zeker nog als een goede vriend. Ik heb respect voor de stap die hij heeft genomen, omdat dat veel lef en doorzettingsvermogen vereist. |
mooi gezegd, en zeker waar, ik heb er echt wel respect voor, en ik zal dr ook nog steeds als hele goeie vriendin beschouwen, maar 1 of 2x per jaar is wel erg weinig... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|