return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Gewoon Kut

DjSuez
thnx voor de reacties, ik vind het ook voor haar wel cool, maar tis wel gewoon klote dat k er dan 1 of 2 keer per jaar zie, ipv 1 of 2 keer per week...ik hoop alleen echt dat het is wat ze verwacht, en dat die gozer niet ineens een of andere psychopaat blijkt te zijn...:nervous:

quote:
Kwam marguerite nog tegen paar weekjes geleden, en toen zat ze dat zo te vertellen.. Maar ik heb echt diep re$pect voor haar dat ze gewoon wel die stap durft te nemen, om naar Australië te gaan.. En bovendien kunnen we toch altijd nog een xtje langsgaan daar in verweggistan

ipv Ibiza? was ik eigenlijk al van plan...;)

quote:
Wanneer gaan we weer is bieren?

ja eehhm, ik mag van de AA alleen nog op dinsdag bieren, haha, nee, eehh, ik kan wel vrij veel...je kan bijna altijd naar w'ningen komen natuurlijk, en ik ben volgende week vrijdag vroeg thuis, dus dan kennen we smiddags misschien wel ff meeten..
mastah jc
we gaan met alle TA een trip naar Australie organiseren om zen ruit in te gooien :p :D
[SigneT]
Misschien moet je wel blij zijn met haar onderneming dat zo ver hier vandaan gaat wonen en dat ze die stap durft te nemen....

Het is ook zeker niet bepaald leuk voor jou omdat ze je beste vriendin is maar als zij gelukkig is als ze naar Australië gaat en daar wilt studeren dan moet je dat denk ik accepteren...

en jullie zullen toch heus wel qontact houden ook al woont ze ver weg , goeie vriendschap vergaat NOOIT !!

in ieder gevaal sterkte ermee !!
Otte
quote:
Originally posted by mastah jc
we gaan met alle TA een trip naar Australie organiseren om zen ruit in te gooien :p :D

Laten we dan hier eerst maar een poll over starten om te zien of er genoeg animo voor is...

Otte
:happy2:
mastah jc
quote:
Originally posted by Otte
Laten we dan hier eerst maar een poll over starten om te zien of er genoeg animo voor is...

Otte
:happy2:

maak jij em :D ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland