return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Gewoon Kut

John
wel een heftige beslissing op zich.. zeker als je iemand nog nie zo lang kent. succes ermee!
ik kan der wel ff in de gate houwe als ik strax zelf in australie zit voor een paar maandjes;)
Jappio
quote:
Originally posted by DjSuez
Mijn beste vriendin gaat verhuizen naar Australie en daar studeren, omdat ze daar inmiddels een vriend heeft.. Ze kent hem sinds de zomer, hij is 31 (zij 19), advocaat, half aussie en half grieks. En ze gaat gewoon met em mee...:( :( :( :( :( :( :( :(

***VERDOMME!!!!!!

sorry...dat moest k gewoon ff kwijt

Heej steeph!

Kwam marguerite nog tegen paar weekjes geleden, en toen zat ze dat zo te vertellen.. Maar ik heb echt diep re$pect voor haar dat ze gewoon wel die stap durft te nemen, om naar Australië te gaan.. En bovendien kunnen we toch altijd nog een xtje langsgaan daar in verweggistan? :D ;)

Wanneer gaan we weer is bieren? :)
Stivvekk
Wat gaar, maar wel leuk voor d'r natuurlijk (ze zal wel veel meemaken denk ik). Mischien dat je nu wel 'goedkoop' naar Australië kunt, als je daar mag overnachten!
mastah jc
we gooien zen ruit in!!!!!! (sorry maar is altijd eerste reactie)
Teknikol
quote:
Originally posted by mastah jc
we gooien zen ruit in!!!!!! (sorry maar is altijd eerste reactie)

soms ga ik nog wel verder...:D

nee suez, echt klote voor je man, ze blijft toch nog wel contact houden ofzo, wel zo nijs:)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland