return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 
mijn cijfer

New Wave
quote:
Originally posted by Dj Odelpha
wtf...dit heeft toch niks met het doel van deze website te maken, of wel dan? ik post toch ook niet dat ik vandaag appeltaart heb gegeten? (nu wel) en ik ben waarschijnlijk ouder dan jou...maar je denkt zeker dat je beter bent omdat je progressive luistert...

Wat ben jij een gigantische kneus zeg.......meneer JUNIOR...
Bekijk eerst maar eens hoe we hier te werk gaan/wat we bespreken dan meteen je grote smoel open te trekken.
Dr. Kuipers
Soderju wat een cijfer van een tentamen allemaal nie teweeg brengt :)

Maareh das kutz Frans, had je Nexus maar moeten skippen he..... :p

Good luck next time :)

Ik had btw vandaag ook tentamen, was eitje :D
eieregooie
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Maareh das kutz Frans, had je Nexus maar moeten skippen he..... :p

Maar dan hadden we niet van die mooie fotoos gehad... En die hebben ook hun waarde :)
Dj Odelpha
quote:
Originally posted by magrec
Hoe kom je erbij dat iemand die naar progressive luisterd zich beter en volwassener vind dan iemand die naar andere muziek luistert?

Jouw reactie was juist niet normaal. Dit is het holland forum en daar worden gewoon naast trance ook heel veel andere dingen besproken. Over muziek discussiėren kan altijd en god god er staat geen topic over trance en jij denkt te menen dat hij naar pauze.nl moet.

Maar goed ik denk dat waarschijnlijk verkeerd want jij schijnt mij beter te kennen dan ik zelf.

Ik zeg niet dat iedereen die naar progressive luistert zichzelf beter vindt, alleen jij aangezien je meteen over de peuterspeelzaal begint. en er staan wel meer dingen die niet met trance te maken hebben en daar zit ik niet mee, alleen dit vond ik wat ver gaan. En ik heb niet gezegd dat ik jou beter ken dan jezelf.
Dj Odelpha
quote:
Originally posted by New Wave
Wat ben jij een gigantische kneus zeg.......meneer JUNIOR...
Bekijk eerst maar eens hoe we hier te werk gaan/wat we bespreken dan meteen je grote smoel open te trekken.

Dus ik ben een kneus omdat ik junior tranceaddict ben (ben inmiddels trouwens tranceaddict), oftewel omdat ik niet de hele tijd van die onzin post? get real. en ik weet al lang hoe 'we' hier te werk gaan en wat er wordt besproken. JIJ bent pas een kneus, met je 'die plaat heeft zo'n leuk kleurtje' en je posts over je techno-plaatjes waar bijna niemand in is geinteresseerd aangezien dit een trance forum is en niemand terugpost over zulke platen. shut up.
En als dit cijfer een gevolg is van een feest en veel mensen met hem op dit feest waren ofzo, wat ik uit vorige posts begrijp: sorry voor die eerste post.

Grtz

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland