|
|
| DjSuez |
| als ik wegga naar Qontact denk ik, maar niks is zeker, en dan nog het minst me financien...:confused: |
|
|
| Martillo |
Qontact natuurlijk...., lekker schaatsen in de gangen van de HMH :D
Eerst een voorproefje op de 21ste, IC en dan maken we het op O&N af...
Het duurt nog veel te lang :( |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ja, ik zit die week ook in een huissie ergens, maar ik ga toch eg wel naar een feessie hoor met O&N :D |
ik vind dat toch een beetje jammer..
je mist de hele sfeer zo, ziet amper wat van het vuurwerk (misschien wat klein grut binnen). mist de gezelligheid met familie of vrienden.
oliebollen zul je wel niet mislopen want die zijn alle dagen te verkrijgen :P ..... maar ik weet niet. op de een of andere manier past het niet voor mijn gevoel.
als een feest nou een dag of wat eerder was (zoals innercity 2001; wat ik overigens een boutfeest vond), zou ik wel gewoon gaan. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Trancefeest/Technofeest........met een hele meut/in me eentje..........hmmzzzz :conf: |
correctie:
met BeLLiE naar Awakenings of met de hele meut naar Qontact;) |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by TimeportE
wanneer ging je ook al weer naar australie??
en als ik dan naar grootfeessie ga dan word dat wel Qontact.. maar eerst kijken of ik niet gewoon in nijmegen of eindhoven iets ga doen.. :) |
1 december:)
en als ik nie naar aus zou gaan had ik naar qontact gegaan..laatste keer was zo vet:eyes: :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|