|
|
| eieregooie |
Ut hangt natuurlijk een klein beetje van de line-up af... Maarre, ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat het Qontact wordt! Staat al enige tijd op de planning... vandaar...
Wel jammer dat Awakenings nou ook opeens op de 31e december is, had al besloten om maar niet naar DD te gaan i.v.m. Awakenings, maar daar kan ik nu dus wel naar toe :D
Maar ik ga Qontact niet laten schieten voor Awakenings, tenzij ze met een hele tegenvallende line-up komen...
GRTZ! |
|
|
| franzelare |
ik weet het nog niet het word of thuis met de hele vriendengroep ov naar multi of contact
maar het is nog lang niet zover dus ik zie wel! |
|
|
| New Wave |
| Trancefeest/Technofeest........met een hele meut/in me eentje..........hmmzzzz :conf: |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Wicked furby
denk dak weer met een hoop vrienden een feest(je) ga geven vorig jaar ook gedaan en het was egt super cool goeie muziek heel gezellig (op een paar klotehommels na) dusja dit jaar weer denk ik |
Denk dat dat dit jaar bij ons ook zo gaat worden. Draaitafeltje regelen en er zelf wat gezelligs van maken :)
GreetZ, DC |
|
|
| stefv |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Denk dat dat dit jaar bij ons ook zo gaat worden. Draaitafeltje regelen en er zelf wat gezelligs van maken :)
GreetZ, DC |
jahh draaitafels in de huiskamer zetten, samen met wat vrienden beetje chillen enzo..:D :D
of gewoon in de plaatselijke discotheek flink zuipen..:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|