return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Echt sick dit

magrec
Alweer iemand neer geschoten in washington:

Opnieuw man doodgeschoten bij benzinepomp VS

Uitgegeven: 10 oktober 2002 07:46

WASHINGTON - In de Amerikaanse staat Virginia is woensdagavond (plaatselijke tijd) een man doodgeschoten terwijl hij aan het tanken was. De politie kan nog niet zeggen of er een verband is met de sluipschutter die al dagenlang Washington en omgeving teistert.

De politie heeft in het kader van haar klopjacht op de sluipschutter wel al een arrestatie verricht. Het is echter nog volstrekt onduidelijk of het om de dader gaat, zo is woensdag meegedeeld.

De politie was naar een woning geroepen waar een man in het wilde weg om zich heen schoot. De man werd opgepakt toen hij het pand verliet.

In en rond Washington zijn sinds vorige week woensdag zeven mensen doodgeschoten door een sluipschutter. Onder de slachtoffers is een jongen van 13. Bij geen van de moorden was er een ooggetuige.

:eek: :eek: :eek:
Lekker veilig gevoel als je wilt gaan tanken in washington nu...
tijs08
ik vind het ook erg ziek dit!

maar met behulp van deze zieke acties word het misschien duidelijk in die koppies van die Amerikanen dat ze wat moeten doen aan hun eigen WAPEN beleid.. ipv dat van Irak.

en het zal moeilijk worden de dader te vinden.. want als je in Nederland iemand oppakt die ook een wapen in huis heeft is het al zeer waarschijnlijk dat hij de dader is.
In Amerika is dan bijna iedereen een potentiele dader..... :sadgreen:
TEN - JI
Ach, laat die vent,
hij mag wel; hij is immers God (zo zegt en denkt hij tenminste).

Waarlijk, sickos zijn 't.
Access
quote:
Originally posted by tijs08
maar met behulp van deze zieke acties word het misschien duidelijk in die koppies van die Amerikanen dat ze wat moeten doen aan hun eigen WAPEN beleid.. ipv dat van Irak.

Als 't aan die Cowboy-Bush ligt, loopt iedereen met 'n pistool rond ...

Maar dit is weer typische Amerikaans vinnik, die zieke sukkels vind je alleen daar.
Lijkt mij dat als Bush de terrorisme in de wereld wil aanpakke, hij eerst maar is moete beginne met z'n eige land.

(BTW ... ik hep verders nix tege Amerika, tis vast 'n mooi land en ik wil d'r graag nog eens heen ...)
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Access
Lijkt mij dat als Bush de terrorisme in de wereld wil aanpakke, hij eerst maar is moete beginne met z'n eige land.

Denk dat die Bush het wel weer zo weet te brengen dat het overkomt als gewone criminaliteit als zoiets door een amerikaan gebeurt. Het is idd een ziek mannetje die dit aan het doen is, maar dom is ie zeker niet. Zal me niet verbazen als de politie hem voorlopig nog niet te pakken krijgt, alleen als hij echt een fout maakt....

GreetZ, DC

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland