|
|
| TranceSeeker |
Ik vind het zeer spijtig dat ze weer toegevingen hebben moeten doen door de mannen vuur te geven, vind het echt belachelijk eigenlijk.
Net op het punt dat ze compleet aan de grond zitten geven ze die vuur, slecht gedaan vind ik, begin het spel hard, hou het dan ook hard.
Ook nu net dat de wijven een slechte band hebben en iedereen elkaar daar haat gaan ze de mannen en vrouwen samen zetten, ook belachelijk vind ik.
De wijven konden het ook zonder de mannen zeiden ze nog ni het begin :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Na 6 dagen janken ze al |
|
|
| Jammy |
| Zitten er ook lekkere wijven bij? :p |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Jammy
Zitten er ook lekkere wijven bij? :p |
Vroeg ik me ook al af ja!!! :D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Gurian |
| ik heb het de vorige keer wel gevolgd maar dit seizoen heb ik pas een halve uitzending gezien. Dat kwam omdat ik in een keer een foto te zien kreeg van claus. Maar het is wel een mooi programma |
|
|
| Odyne |
ik volg t ook, heb ook 't vorige seizoen gezien en de amerikaanse variant (die amerikanen waren ongelofelijk achterbaks, is leuk om dat van buitenaf te volgen ;))
ik vind dat kandidaten van de nederlandse (en belgische) versie vaak te zwak zijn, als je kijkt naar die Annelies nu.. btje en burgertrut en de vrouwen hebben een van de sterkste eruit gegooid (de oorspronkelijke aflevering op zondag was dus onderbroken, maar ze hebben t dinsdagavond opnieuw uitgezonden) en bij de mannen hebben ze gewoon de jongste eruit geknikkerd zonder enige echt goede reden, alleen omdat ie t jongste was... beetje jammer.. verder was vorig jaar wel stoer, toen hadden ze eten gejat van de cameraploeg :toothless
ben benieuwd wie er uiteindelijk gaat winnen... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|