|
|
| Bouma-Bros |
Hallo allemaal,
Op vrijdag 6 December a.s. zal in de bekende club Godskitchen in Birmingham (Engeland) de laatste Tiësto Solo van dit jaar plaatsvinden. De avonden dat DJ Tiësto een soloset draait zijn tegenwoordig schaars geworden. Vandaar het initiatief om hier een busreis naartoe te organiseren vanuit Nederland.
Hieronder volgt de nodige informatie:
DE BUSREIS:
Er kunnen maximaal 50 personen mee met deze busreis.
Het vertrek zal plaatsvinden op donderdagnacht 5 December.
Om 02.00 uur zullen we vertrekken vanaf het Jaarbeursplein in Utrecht.
De aankomst in Birmingham staat gepland op vrijdagochtend 6 december om 11.00 uur (Engelse tijd).
We zullen op zaterdag 7 December weer teruggaan om 11.00 uur, zodat we zaterdagavond omstreeks 22.00 uur weer in Nederland aankomen.
HET HOTEL:
Het hotel bevindt zich op ongeveer 10-15 minuten loopafstand van Godskitchen.
Er zijn 25 tweepersoons kamers beschikbaar. De indeling van de hotelkamers zullen wij na inschrijving van de 50 deelnemers aan jullie bekend maken. We zullen hierbij rekening houden met het indelen van vrienden / bekenden.
KOSTEN:
De totale kosten van de busreis, de overnachting in het hotel en het kaartje voor Tiësto Solo bedragen in totaal 140 Euro per persoon.
Een aanbetaling van 100 Euro zal voor 1 November a.s. overgemaakt dienen te worden. Dit in verband met het tijdig bestellen van de kaarten voor het feest. Het zal zeker uitverkocht raken, dus we moeten zeker weten dat je meegaat, vandaar deze aanbetalings-regeling.
De overige 40 Euro zal voor 1 December a.s. overgemaakt worden.
AANMELDEN:
Je kunt jezelf aanmelden door middel van een mailtje te sturen naar: Partytravels@hotmail.com
Geef voor de volledigheid ook je achternaam door in deze mail, dan kunnen we dat doorgeven aan de busreisorganisatie.
Mensen die zich aanmelden nadat de bus al volgeboekt is worden op de reservelijst gezet en maken altijd nog kans om uiteindelijk toch mee te gaan indien er mensen uitvallen.
Indien je nog vragen hebt over deze trip kun je die natuurlijk altijd stellen.
Groeten,
Sander & Sido
Bouma-Bros. Party Travels |
|
|
| ahp2002 |
lachuh initiatief!
zullen een paar gebroken gezinnen worden op sinterklaasavond :) |
|
|
| tijs08 |
WOW!!!!!! :eyes: :eyes: :eyes:
Wat een vette trip hebben jullie weer in petto!
Dit is zijn geld echt dubbel en dwars waard! Moet ff kijken hoe t met financien zit en of het uitkomt in mijn agenda.. hoooooop dat t dit keer zeker wel gaat lukken, want dit is echt iets waar ik al heel lang naar uitkijk!
Ik meen me te herinneren dat we afgelopen keer in N&W met ISOS 3 Release Party met een heel aantal TAs een afspraak hadden gemaakt over Engeland... (right.. Jap, Lex & PH???)
heel goed alternatief voor het 'niet aanwezig zijn van goede feestjes' in Nederland :cool:
Greetzz
... |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by tijs08
Ik meen me te herinneren dat we afgelopen keer in N&W met ISOS 3 Release Party met een heel aantal TAs een afspraak hadden gemaakt over Engeland... (right.. Jap, Lex & PH???)
|
daar was ik ook bij:) We zouden naar Homelands gaan was t:) |
|
|
| Jappio |
| Ja, we gaan toch nog? ik wel in ieder geval whehe!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|