|
|
| SnuggLe |
Ik kan nie..China blablabla.
Homelands inderdaad....zoiets lijkt me echt vet. Gaan we met zijn allen met de boot ofzo. Dat hadden we toch al afgesproken met een paar man op Nexus? Lijkt me echt superkicken. Een weekend vol met drugs, drank en feesten.
(Goed he, ik zeg geen SEX drugs en rock n roll! :D ) |
|
|
| Bouma-Bros |
Gelukkig zijn de reacties op de busreis naar Godskitchen een stuk enthousiaster op het forum van djtiesto.com :cool:
Zijn er dan echt geen die-hard Tiesto-fans meer te vinden onder de TA's?? :p |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | Voor een tiesto solo vinnik het ook een btje veel geld, aangezien ik dit jaar al flink aantal feestjes met tiesto ben geweest. Ik ga nog steeds voor Homelands, dat lijkt me dan een stuk gaver! enne sjinees, zorg ervoor dat je dan tegen die tijd maar een hoop geld hebt eej :P |
Ik was ook bij die afspraak...ik ben er met Homelands zeker wel bij! Deze keer laten me financien het niet toe..en 140 euro voor Tiesto is idd wel een btje veel, ik heb em al 6x gezien dit jaar. We gaan wel naar Tiesto in Yland, he Jappio..:toothless :toothless |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by DjSuez
. We gaan wel naar Tiesto in Yland, he Jappio..:toothless :toothless |
LOL denk je dat echt? Den je dat yland dat kan betalen? Hij is allang geschrapt :D |
|
|
| DjSuez |
| nou, laatst zei iemand nog dat het doorging, maar ik vind het zelf ook onwaarschijnlijk hoor, maar t zou wel cool zijn natuurlijk... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|