return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Busreis naar TIESTO SOLO in ENGELAND

magrec
Een groot festival zou ik wel willen maar voor tiesto solo zou ik het er niet voor over hebben.
Jappio
Voor een tiesto solo vinnik het ook een btje veel geld, aangezien ik dit jaar al flink aantal feestjes met tiesto ben geweest. Ik ga nog steeds voor Homelands, dat lijkt me dan een stuk gaver! enne sjinees, zorg ervoor dat je dan tegen die tijd maar een hoop geld hebt eej :P
New Wave
We gaan volgend jaar met een hele hoop toch?
Ik heb der al met meerdere mensen heel vaak over gesproken.
Optimus
quote:
Originally posted by Jappio
Voor een tiesto solo vinnik het ook een btje veel geld, aangezien ik dit jaar al flink aantal feestjes met tiesto ben geweest. Ik ga nog steeds voor Homelands, dat lijkt me dan een stuk gaver! enne sjinees, zorg ervoor dat je dan tegen die tijd maar een hoop geld hebt eej :P

deal! een stuk of 10-15 TA's moet lukken:)
Dj Lex
quote:
Originally posted by Jappio

ja ben ik met je eens. Voor Tiesto ga ik niet naar Engeland. Maar Homelands lijkt super gaaf :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland