return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Busreis naar TIESTO SOLO in ENGELAND

Raymond
Als Tijs gaat, zal ik misschien ook wel ffe kijken of ik de financien zo op orde kan krijgen om ook te gaan!!!
TranceFool
WOW dat lijkt me heel erg vet :D....alleen wel heel erg veel geld..
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by ahp2002
lachuh initiatief!
zullen een paar gebroken gezinnen worden op sinterklaasavond :)

Zou top zijn als je deze keer mee kan gaan Tijs. :D We hebben het er inderdaad nog met je over gehad in de Now&Wow toen....

Hopelijk gaat er deze keer een delegatie TA's mee! Dit is alweer de 5e busreis dus het wordt weleens tijd he?! :p ;)
tijs08
quote:
Originally posted by Bouma-Bros

Zou top zijn als je deze keer mee kan gaan Tijs. :D We hebben het er inderdaad nog met je over gehad in de Now&Wow toen....

Ja aan mij zal het niet liggen.. als ik nou ff een winnend lot koop dan is het gelijk geregeld.. maar moet dus ff kijken of ik het financieel ga halen.. ligt vooral aan hoeveel werk ze voor me hebben komende periode :(

Maar heb dus ff me agenda gecheckt. En ik kan wel.. komt precies goed uit! Ik wilde eigenlijk op wintersport met de kerst, maar daar is het nu toch al beetje laat voor en dat trek ik financieel helemaal niet!

Dan vind ik dit echt een uitermate geschikt alternatief (zacht uitgedrukt :cool: )

Maar nu ff oproep aan TAss.. Lex, Jasper, Optimus, 'Huisgenoot'= PartyHardy.... enzz..
en Ray, jongen:

Let's do this

i'll keep you informed
Optimus
Aaahhh, , denk dat mijn financien het niet toe laten om ernaartoe te gaan:(

Maarrrr volgend jaar volgende keer ben ik erbij!:) Wel met veel TA's gaan dan toch?;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland