|
|
| MaGiK54 |
De afgelopen 24 uur zijn voor mij als een hele slechte speelfilm voorbij geschoten. Gisteren rond een uur of negen belde me vader dat hij betrokken was geraakt in een ongeluk en dat ik er naartoe moest komen om mijn zusje over te nemen.
Ik helemaal in de stress. Zag al van een kilometer afstand dat het
een verschrikkelijk zwaar ongeluk betrof (kruizing Lozelaan en Meppelweg). De hele kruizing was opgelicht met blauwe zwaarlichten. Me auto langs de kant gemieterd en als een gek de kruizing op gerend waar ik een totale chaos aantrof (4 a 5 ziekenauto's, brandweer, politie) Ik was op zoek naar de auto van me vader. Gelukkig reden ze in een BMW die wel tegen een stootje kan, maar niet als kankergek (lees ilegale Romeen) met 80 a 90 door rood heen raced net tijdens het moment me vaders vrouw de bocht om komt met 5 a 6 km/u. De auto was niet meer te herkennen en toen trof ik me vaders vrouw aan doodstil op een brancard. Ik storte helemaal in op dat moment. Gelukkig werd ik door omstanders opgepept om me vader en me zussie op te vangen. Gelukkig mankeerde bovenwonder die kleine niks (engeltje op haar schouder gehad) en me vader had een snee op zijn voorhoofd en achteraf bleek dattie ook nog een scheurtje had in zijn enkel.
Maar me vaders vrouw ligt in een zware coma. Dit is veroorzaakt door een schedelbasisfractuur een slagaderlijke bloeding in haar hersenen en oedeemvocht. Ze zijn van de zijkant geraakt en ze is met de zijkant van haar hoofd tegen de deurpost aangeknald. Ze ligt op dit moment nog steeds in kritieke toestand op de Intensive Care. Haar toestand is stabiel op dit moment en dat wordt als positief beschouwd. Ze vecht om in leven te blijven voor die kleine. Dit zijn de zwaarste 24 uur van me leven geweest en ik verwacht dat de komende periode ook erg zwaar gaat worde.
Gelieve alleen in deze thread posten als jullie ons willen steunen in ons leed. |
|
|
| ryo |
:( Damn, ik weet niet wat ik moet zeggen man, echt triest dat er toch sommige figuren zijn die zoiets doen...
Ik wens jou en je familie in ieder geval heel veel sterkte toe en ik hoop uiteraard dat je vaders vrouw snel weer uit die coma komt en weer herstelt!!!!
Sterkte!!! |
|
|
| -TAIS- |
| Wow... dat is wel ff schrikken dan, als je dat zo ineens hoort. Hopelijk dat het met de vrouw van je pa goed gaat komen allemaal, en je pa en je zusje mogen idd van geluk spreken dat er niets ernstigs is gebeurd met hen. Sterkte! |
|
|
| Flipper01 |
Jeetje zeg wat een verhaal..
Ik wens je heel veel sterkte hiermee!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|