|
|
| Valhalla |
IDD veel geluk gehad.
Sterkte ! |
|
|
| MaGiK54 |
Daar zijn we weer, al weer ruim een week geleden dat ik iets heb gemeld hierover.
Ze is verleden week maandag naar een verpleeghuis gegaan voor revalidatie. En op de dag van verhuizing, belde me pa op met de mede deling dat ik iets tegen haar moest zeggen aan de telefoon. Krijg ik gewoon een reactie terug, ik schrok me dood en ben maar een potje gaan janken van geluk op me werk.
Iedereen is zo verbaasd over het feit dat ze al zoveel dingen kan en dat het herstel zo snel gaat. Mensen van het verpleeghuis hadden haar een week voor de verhuizing gezien en die stonden met hun mond vol tanden toen ze haar weer zagen om haar naar het verpleeghuis te brengen. Het enige commetaar wat ze zeiden was: "dit snappen wij niet". Errug cool dus.
Alles wat ze doet gaat wel gedoseerd en er komen ook steeds meer herinneringen terug. Hierover praat ze vooral met mij als we alleen zijn. Soms snap ik haar niet, want dan kan ze niet de juiste woorden vinden en/of is ze al weer vergeten wat ze wou zeggen en soms snapt ze niet wat ik zeg/vraag. Maar over het algemeen kan je redelijk goed met haar praten, langszaam maar wel begrijpelijk.
We hebben er goede hoop in dat ze binnen een paar maanden / half jaar weer thuis kan zijn. Want alles gaat verbazendwekend snel. Aangezien het nog maar 5 weken geleden is, is het verbazendwekend hoe ze nou is. Dus we zijn allemaal very very happy :D :D |
|
|
| TranceFool |
Goed nieuws man, hopen dat het zo doorgaat :)  |
|
|
| Otte |
| Goed nieuws, goed goed goed!!! |
|
|
| Flipper01 |
Wow! Echt mooi dat ze alweer kan praten zeg, zo snel alweer!
Ik hoop dat het zo goed blijft gaan!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|