return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 
zwaar ongeluk in Den Haag

mastah jc
khoop echt dat alles goed komt!!!!! Het is iig positief dat ze vooruit gaat!!
heel veel sterkte!
Teknikol
quote:
Originally posted by MaGiK54
Jongens en meisjes :D ik heb eindelijk eens goed nieuws, ze heeft vandaag voor het eerst haar ogen open gedaan en vanmiddag heeft ze me vaders gezicht afgetast, dus ze weet dat we aanwezig zijn. Of ze iets registreert met haar ogen weten we niet maar, we hebben weer eens reden om echt blij te zijn. Het begin is er eindelijk, maaar we hebben nog een lange weg te gaan. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 suc6 :D
MaGiK54
Nou ben vandaag bij het wrak wezen kijken, maar weinig auto te herkennen, dat ze daar met zijn drieën levend uit zijn gekomen is een wonder. Heb voor de geïntresseerde ook drie foto's op i'net gevonden ter plekke bij het ongeval:

De bovenste twee foto's zijn van mijn vaders wagen.

Gelukkig komt de vrouw van me vader beetje bij beetje wat meer bij. De dader heeft nogmaals 30 dagen voorarrest erbij gekregen, maar dit is bijzaak.
Optimus
jezus, die auto is echt onherkenbaar

heb ij toevallig een dvd gewonnen vandaag?:D
TranceFool
ziet er aardig freaky uit.....

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland