return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
zwaar ongeluk in Den Haag

MaGiK54
Nou ik heb enig goed nieuws. Ze komt elke dag weer een beetje uit haar "slaap". Gisteren heeft ze geprobeerd haar ogen open te doen doordat ik een tekening bij me had van me zusje. Ik was erg blij, maar ik kon het niet meer uiten. Ik wist niet dat je emotioneel uitgebuit kon raken, zowel verdriet als blijdschap kan ik op dit moment niet meer uiten.
Access
quote:
Originally posted by MaGiK54
Nou ik heb enig goed nieuws. Ze komt elke dag weer een beetje uit haar "slaap". Gisteren heeft ze geprobeerd haar ogen open te doen doordat ik een tekening bij me had van me zusje. Ik was erg blij, maar ik kon het niet meer uiten. Ik wist niet dat je emotioneel uitgebuit kon raken, zowel verdriet als blijdschap kan ik op dit moment niet meer uiten.

Das zekers goed nieuws ... tekens van grote verbetering
Nu maar hope dat ze 100% herstelt ...
Flipper01
Ik kan me goed voorstellen dat je hier emotioneel helemaal kapot aan gaat.. Heel veel sterkte en ik hoop natuurlijk dat ze er weer bovenop komt!
MaGiK54
Jongens en meisjes :D ik heb eindelijk eens goed nieuws, ze heeft vandaag voor het eerst haar ogen open gedaan en vanmiddag heeft ze me vaders gezicht afgetast, dus ze weet dat we aanwezig zijn. Of ze iets registreert met haar ogen weten we niet maar, we hebben weer eens reden om echt blij te zijn. Het begin is er eindelijk, maaar we hebben nog een lange weg te gaan. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
ryo
:D das goed nieuws! ik hoop dat het zo blijft verbeteren,

nogmaals sterkte:)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland