return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 
Welke platen uit de set van Tiesto @ Extrema waren te herkennen?

Disney
Kan me vergissen, maar volgens mij heb ik Frank Traxx - Nebuchan (ORGAN Remix) gehoord. En ook Jericho - Personal Reflexion heb ik langs horen komen. Anderen schieten me misschien nog wel te binnen...

Het was een set zonder echte opbouw, met keiharde platen en af een toe een klein beetje trance ertussen, maar ik vond hem erg lekker :)

Vooral de eerste plaat was HARD!!! Don Londi was klaar, deuren van beursgebouw gingen even open voor de nodige frisse lucht en toen begon ie met een snoeiharde plaat (ID please :D) te stampen. Dikke knal van het vuurwerk, grote vlammen voor het podium en nog wat meer vuurwerk :D :D :D

Al met al goed om eens wat verassends van Tiesto te horen. Op deze manier blijft het leuk om naar hem toe te gaan.

GRTZ

[edit] Nalin & Kane - Open Your Eyes (was de laatste geloof ik...) [\edit]

[edit] Frank Biazzi - Turbulence [\edit]
tango
Plastic Boy - Silverbath
Vitalic - La rock 01
Sapphire Cut - Free your mind (DT Twisted mix)
Mark Norman - Faith (2de plaat LOL)

grtz,
TNG
SnuggLe
quote:
Originally posted by Blik

laten er nu net 2 sets zijn waar tiesto heel anders draait dan de voorgaande paar maanden, deze op extrema en in de matrixx

Sets als in "ook op mp3"? Nee toch?
Elpie
Thx voor zover er al een paar platen bekend zijn!
Het was inderdaad een ontzettend goed feestje, en Tiesto draaide zekers ongekend hard. Blijkbaar draaide hij in de Night Life 3 oktober ook al ontzettend lompe nummers maar daar is voor zover ik weet ook erg weinig van bekend.
Misschien dat er nog wat eigen productie tussen zat, maar daar valt denk ik alleen maar van te dromen ;)

Enne SuggLe, zeker dat deze livesets niet op mp3 te krijgen zijn.
Als ze op cd verschijnen wil ik er best wel de belachelijk dure prijs voor betalen die ze dan toch wel zullen hanteren :D
ryo
quote:
Originally posted by Elpie
Thx voor zover er al een paar platen bekend zijn!
Het was inderdaad een ontzettend goed feestje, en Tiesto draaide zekers ongekend hard. Blijkbaar draaide hij in de Night Life 3 oktober ook al ontzettend lompe nummers maar daar is voor zover ik weet ook erg weinig van bekend.
Misschien dat er nog wat eigen productie tussen zat, maar daar valt denk ik alleen maar van te dromen ;)

Enne SuggLe, zeker dat deze livesets niet op mp3 te krijgen zijn.
Als ze op cd verschijnen wil ik er best wel de belachelijk dure prijs voor betalen die ze dan toch wel zullen hanteren :D

Hij draaide in Nightlive redelijk diep, ik vond het in ieder geval een erg goede set met goede opbouw en niet zoveel bekende platen. Vooral het eerste deel was redelijk progressive, daarna toch weer iets bekendere dingen enzo. Platen die ik gehoord heb zijn in ieder geval:

King Unique - Sugar High
D*Note - Shed My Skin (... remix)
Jones & Stephenson - First Rebirth (Airwave Remix) O ja er is natuurlijk niemand die weet hoe die megavette plaat heet die hij na deze draaide he :)
Vimana - We Came (:D)
Age Of Love - Age Of Love (NIET Mr Sam remix)
Nalin & Kane - Open Your Eyes
Lethal Industry
Umek - Gatex
Plastic Boy - Silverbath
Frank Biazzi - Turbulence
Viframa - Cristalle
Viframa - Cristalle (Katana vs. Precision Remix als ik me niet vergis :))

En dat was het wel wat ik herkende...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland