return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Welke platen uit de set van Tiesto @ Extrema waren te herkennen?

Elpie
Tot mijn grote spijt moet ik zeggen dat ik uit de extreem gave set van Tiesto slechts 1 plaat heb kunnen herkennen en dat was Age of Love. Al weet ik natuurlijk niet welke versie :(
Omdat deze set natuurlijk ook weer niet is opgenomen probeer ik het via de weg van losse platen om de melodie'en van deze set bij elkaar te krijgen.
Welke hebben jullie herkend?
Smirnoff
Ik vind dat Tiesto de laatste tijd veel sets heeft neergezet die erg op elkaar lijken.

mijn tip* : ga een set luisteren welke wel is opgenomen en pak de tracklist erbij !!

Succes !:p
tijs08
quote:
Originally posted by Elpie
1 plaat heb kunnen herkennen en dat was Age of Love. Al weet ik natuurlijk niet welke versie :(

het zal waarschijnlijk de (Mr Sam) remix zijn.. deze draait Armin ook de laatste tijd

suc6 voor de rest....
Blik
quote:
Originally posted by Smirnoff
Ik vind dat Tiesto de laatste tijd veel sets heeft neergezet die erg op elkaar lijken.

mijn tip* : ga een set luisteren welke wel is opgenomen en pak de tracklist erbij !!

Succes !:p

laten er nu net 2 sets zijn waar tiesto heel anders draait dan de voorgaande paar maanden, deze op extrema en in de matrixx
Smirnoff
ow... dat van de matrixx had ik gelezen van extrema wist ik niet..

tip 2* : Bel tijs effe :D:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland