|
|
| franzelare |
zat er wel aan te komen!
ik zag het gisteren al op internet terwijl ik mijn huiswerk aan het leren was. |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by TimeportE
sorrie hoor weet je wat pas overdreven is dat als die herman brood zich van een gebouw afpleurt iedereen op eens aandacht eraan besteed, bij claus kan ik me het me snappen! (niet dat ik tegen jou bedoel maar ik meost het eff kwijt!) |
Nog even goeie vriende hoor :), ik snap prima wat je bedoelt ... zelfmoord plege vinnik 't domste wat je ken doen, en dat dan groots in 't nieuws brenge is nog veel dommer ...
Tis ook wel te begrijpe dat de dood van Claus groots in 't nieuws word gebracht, maar als er meer dan 10 zenders aandacht aan bestede, dan ben je 't snel zat ... zoals total woot al zei, je wordt gewoon haast gedwonge om er naar te kijke ...
Trouwes ... ik vraag me af of d'r zelfs wel word gedacht aan de familie ... met die camera's de hele tijd om je heen en voor je huis, ken je volges mij nie in rust rouwe ... |
|
|
| mr.marcello |
Het is natuurlijk altijd triest als er iemand overlijdt, maar toch denk ik dat het zo maar beter is. Die man was al zolang ziek en lag om de haverklap in het ziekenhuis.
Maar het is inderdaad een beetje jammer dat alle zenders er dan de hele avond aandacht aan besteden!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Tja, wat moet ik zeggen.. het zat er aan te komen, toch is het dan altijd nog wel onverwachts... |
onverwacht nooit, ongelegen is het juiste woord.
het zat er idd aan te komen sjit happens overal.. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|