|
|
| eieregooie |
Ik kom vanavond rond half 10 de markt op scheuren. Schrik me rot! Allemaal politie... Even later hoorde ik dus waarom. Ze zijn hier nu al met de voorbereidingen begonnen. Delft op z'n kop de komende dagen... Zijn we mooi klaar mee... Ik weet toevallig welke maatregelen er allemaal genomen gaan worden... Ben benieuwd hoe het verloopt.
Maar goed, da's pas over een paar dagen allemaal... Belangrijker is de trieste gebeurtenis van vanavond. Ik ben niet echt koningsgezind ensow, maar heb ook niks op het koningshuis tegen. Ik vond Claus een sympatieke man. Moge hij rusten in vrede. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Access
Maar idd, alles is wel wat overdreve vinnik ...
Tuurlijk, spijtig dat ie dood is ... maar ik kan er nie om treuren. |
sorrie hoor weet je wat pas overdreven is dat als die herman brood zich van een gebouw afpleurt iedereen op eens aandacht eraan besteed, bij claus kan ik me het me snappen! (niet dat ik tegen jou bedoel maar ik meost het eff kwijt!)
ik vind het echt jammer dat hij dood is, was altijd een man met een geweldige humor! echt heel jammer dat hij dood was! |
|
|
| total woot |
ik vind het ook zeker jammer dat hij er niet meer is, maar laten we eerlijk zijn, iedereen zat erop te wachten.
Ik keek gister op de site van de nos, (moet woensdag draaien, maar in geval van nationale rouw, zouden we dicht zijn) op het moment dat Balkenende met zn speech begon stond al op de NOS-site wat hij zei (lees: het stond al online voordat het op tv was).
alle praatjes en filmpjes lagen volgens mij al weken klaar.
daarnaast moet ik zeggen dat ik het erg vind, maar niet zo erg dat ik er de hele avond naar wil kijken. vanaf het moment dat het bekend werd tot 12 uur (kging slapen) was er op alle nederlandse zenders ALLEEEEEN maar Claus.
kvind het heel erg, maar ik vind ook dat iedereen zelf mag bepalen hoe hij/zij ermee omgaat, en op deze manier dring je mensen zijn dood op, dat vind ik ongepast. |
|
|
| magrec |
Erg jammer vond het altijd mooi om die man te horen praten, die man was erg begaafd. Maar wist zijn positie in deze samenleving altijd goed te relativeren. Iemand verliezen is nooit leuk.
Ik werd gister behoorlijk emotioneel zelfs maar dat vanwege privé/familieomstandigheden en 3 weken stress thuis en dan weer zo iets treurigs te horen werd me ff iets teveel :( |
|
|
| stefv |
jah ik hoorde 't vanmorge op school..
ik zat gister namelijk in de lokale discotheek en daarvoor geen tv gekeken vandaar..
m'jah 't was te verwachten, toch jammer ik vond 'm wel de man.. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|