return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 
Quel TA-Fr vivra le plus longtps?

PEZ68
Elle peut meme m en donner un peu, je lui dirait ptet merci:happy2: :happy2:

par contre je sais toujours pa comment afficher une image ds ma signature :(
choukri
Ecstasy Brain Damage Research 'Flawed, Biased & Sponsored by The Feds'

Leading ecstasy experts have dismissed new US research linking E use to brain damage, with some calling the new work “the latest in a string of biased studies sponsored by the federal government,” according to a report in this week’s Washington Post.

"Much of the NIDA-promoted (federally funded) research record . . . suffers from serious flaws in methodological design, questionable manipulation of data, and misleading and deceptive reporting in the professional literature and to the media,” said Charles Grob, a neuropsychiatrist from the University of California.

The new research involved injecting mice with several doses of MDMA and according to its author George Ricuarte indicated that using ecstasy even once could increase the risk of developing Parkinson’s Disease. 40% of the mice died in the experiment prompting other scientists to question his conclusions.

"The dose that he (Ricuarte) gave killed 20 percent of the animals immediately," said Julie Holland, a psychiatrist from the New York University School of Medicine (Associated Press).

"Clearly these animals reacted to the drug differently than humans because not one out of five Ecstasy users drops dead."

British neurologist Adrian Williams also questioned the validity of the research, pointing out that there is no evidence of British ecstasy users turning up at clinics with symptoms of Parkinson’s Disease, despite some having taken the drug regularly for 15 years.

"If the drug, used in large quantities, were responsible for the young-onset of Parkinson's disease we might have expected to see some early evidence of this,” he told BBC online. (bbc.co.uk)
choukri
quote:
Arrêtés à Paris avec 47 000 cachets d'ecstasy dans leur voiture Chanteloup

PRÈS DE 47 000 cachets d'ecstasy d'une valeur d'environ 250 000 € ont été découverts mercredi après-midi dans le coffre d'une Renault Clio contrôlée porte de Clichy (Paris). Intrigués par l'attitude des deux occupants, les officiers de la troisième division de police judiciaire (DPJ) décident de les interpeller. Hocine, 21 ans, et Ali, 26 ans, tous les deux domiciliés à Chanteloup-les-Vignes ne tentent pas de résister : quand les policiers ouvrent le coffre de la voiture, ils trouvent deux sacs isothermes. L'un contient 25 000 cachets jaune et rose frappés d'un logo « Soleil », l'autre 22 000 de couleur bleue siglés « Eclair », réputés comme étant de très bonne qualité et haut de gamme. Des cachets qui sont revendus entre 5 et 15 € pièce. Placés en garde à vue, les deux hommes n'ont fourni que des explications farfelues aux enquêteurs. Déjà inquiétés par le passé dans des affaires de trafic de stupéfiants, Hocine et Ali auraient importé la drogue des Pays-Bas. Ils ont été mis en examen et écroués dans deux établissements pénitentiaires distincts de région parisienne.

Ils viennent de ma ville, les pauvres, ils vont en avoir pour qques annees en prison... Voila un exemple a eviter de copier, ca sert pas a grand chose, si ! a gacher sa vie.
fastmp3
moi je suis peureux de nature alors toucher a la drogue ca serait la derniere des choses que je ferais , et grand comme je suis je crois que j'aurais besoin d'au moins 4 bonbecs pour esperer avoir un effet :p
choukri
quote:
Originally posted by fastmp3
moi je suis peureux de nature alors toucher a la drogue ca serait la derniere des choses que je ferais , et grand comme je suis je crois que j'aurais besoin d'au moins 4 bonbecs pour esperer avoir un effet :p

Ne sous estime pas l'effet chimique des ptites pillules. Le bon cote de la force, elle te donneront... (euh normalement). Meme si tu fais 2 metres et mm si tu peses aux alentours des 100 kgs.

C'est petit mais c'est maousse costaud

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - France