|
Cafe Del Marco... Being l33m....
|
View this Thread in Original format
| JunKX |
Hey fellow trancers,
Jahoor het is weer zover. Na maandenlange hype rondom het nummer 'Cafe Del Marco' is het dan eindelijk zover...Hij is op TV. JAJA, je leest het goed T.E.E.V.E.E. Hijs nog niet eens uit op Vinyl en hij wordt alweer door die Jeroen (com)Post aangekondigd.. Hij heet Cafe Del Mar - Energy 52 (3 Number 1 Remix) en het is em wel zeker weten. Nou niet dat ik zo gek ben van die nummer, maar toch. Ik vind het gewoon klote dat de nummers steeds sneller op de kijkbuis verschijnen...
You're comments please,
JunKX |
|
|
| Jesse |
bedoel je niet gewoon de thee 'n' one remix?? want die is al jaaaren uit, en al heel vaak op tv geweest.
Of heb je echt de marco v remix voorbij horen komen? |
|
|
| pivot |
mwa....kan mij eigenlijk nie veel schelen of die op tv komt en wanneer
zolanng k heb zelf maar heb.... |
|
|
| Access |
Jah man ... die clip bestaat al 'n tijdje ...
Dan ga ik ervan uit dat je die clip bedoeld met die vage knakker die de hele tijd 'n beetje met 'n koffertje rond loopt ... en (als ik 't me goed herinner) zit er in die koffer 'n plaat waar uiteindlijk 'n chick op gaat danse ... dat is 'm toch ??? |
|
|
| JunKX |
| Nee het is niet de three in one mix... Die typische Marco V sound zit er wel degelijk in... nouja vond Marco V de laatste tijd toch al niet echt super. Die nieuwe style van em bevalt me niet. Doe mij maar de ouwe Marco V zoals op Trance Energy 4 jaar geleden ofzo. |
|
|
| hamburgerboefje |
| et kan me eigenlijk geen r**t interesseren, en trouwens de betere trance platen komen in die Top 40 lijsten toch nooit bovenaan te staan op de een of andere manier... |
|
|
| Gurian |
Als je die oude clip bedoeld oke die heb ik al veel vaker gezien.
Maar als je de nieuwe mix van Marco V bedoeld vindt ik het vrij belachelijk dat ie eerder op de tv is dan dat ie op vinyl uitkomt
De dj's moeten inweze het recht hebben om hem eerder te kunnen kopen dan dat ie op tv is.
Maar dat is mijn menig |
|
|
| Nook |
| beetje jammer als het hem is, maar het verbaast me eigenlijk helemaal niets meer. zo is het nou eenmaal. |
|
|
| mr.marcello |
Commercie slaat overal toe en dus ook in de muziekwereld.... Het vebaast me dus helemaal niet!!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by JunKX
*knip*
|
zeg ex-naamgenoot,
jij zei toch dat je van techno hield?
als dat werkelijk zo is, betekent dat dus dat je:
01 niet naar muziekzenders als TMF, the Box of MTV kijkt.
02 het überhaupt niks kan schelen of er een trance-plaatje op één van deze zenders wordt uitgezonden.
03 er dus al helemaal geen thread over gaat openen!
:mad:
(;) :D ) |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by JunKX
Hey fellow trancers,
Jahoor het is weer zover. Na maandenlange hype rondom het nummer 'Cafe Del Marco' is het dan eindelijk zover...Hij is op TV. JAJA, je leest het goed T.E.E.V.E.E. Hijs nog niet eens uit op Vinyl en hij wordt alweer door die Jeroen (com)Post aangekondigd.. Hij heet Cafe Del Mar - Energy 52 (3 Number 1 Remix) en het is em wel zeker weten. Nou niet dat ik zo gek ben van die nummer, maar toch. Ik vind het gewoon klote dat de nummers steeds sneller op de kijkbuis verschijnen...
You're comments please,
JunKX |
100% zeker dat dat niet Cafe Del Marco is
er is namelijk een Three 'N One 2002 Remix uit die op dit moment uitgebracht gaat worden
Als ze hier een CDM van uitbrengen laten ze dan iig de John "00" Fleming en de Marco V Remixen er ook op gooien
Dan hebben we er tenminste nog wat aan :D
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| DjSuez |
| ach, t 'exclusieve' gaat er een btje af, maar verder kan t me geen reet schelen, marc aurel - running is ook op clip, ook btje jammer, maar niet erg boeiend ofzo.. |
|
|
|
|