|
|
| Blik |
| ik heb al gezegd dat ik het van ajacieden ook niet goedkeur... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Blik
ik heb al gezegd dat ik het van ajacieden ook niet goedkeur... |
[stadion singing mode: ON]
Ga weg, en kom nooit meer terug, ga weg en kom nooit meer terug, ga weg en kom nooit meer terug!!!
[stadion singing mode: OFF]
:p |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Ajaks heeft het al de nodige jaren op Europees niveau niet waar kunnen maken en heeft dus zelf alles verspeeld voor zichzelf, Nederland en de andere clubs.
Doe je eerst eens ergens een beetje in verdiepen voordat je dit soort loze opmerkingen gaat maken!
Absoluut! Maar gelukkig liggen ze er wel uit! :) |
JALOEZIE. zo. en ik hoop voor vitesse dat ze de zaken een beetje op orde krijgen maar om zo een andere club te flamen is zoooooo loos.
en ajax heeft het al de nodige jaren niet waar kunnen maken?
dr ligt daar in brabant een stad, met de naam eindhoven. moet je eens vragen bij die mannetjes daar of die op europees niveau al iets bereikt hebben, behalve binnen 4 minuten tijd al een wedstrijd als verloren kunnen beschouwen... (psv - arsenal)
laten we nou allemaal eens blij zijn dat er dit jaar tenminste 1 club nog europees succes heeft. vorig jaar was feijenoord onze vaandel drager, dit jaar ajax. en misschien, met heeeel veel geluk mag psv dat ook een keertje zijn. |
|
|
| mr.marcello |
| Heerlijk die afslachting van Real Madrid!! :D |
|
|
| raoel |
Ik had dit nooit verwacht, dat juve zo sterk zou zijn.
Misschien dat ze door zouden gaan met counter voetbal, maar ze zijn veel en veel beter dan Real.
Nedved krijgt net geel waardoor die de finale moet missen, jammer, want dat is en prachtige voetballer. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|