|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
overigens een stel kansloze reacties hiero :rolleyes: jeuj laten we voor die italiaanse flikkers zijn die eigenlijk niet kunnen voetballen maar toch altijd winnen jeuj laten we vooral een club uit eigen land helemaal niks gunnen jeuj is goed voor het nederlandse voetbal als er nooit een club verder komt dan de eerste ronde CL jeuj want onze eigen club kan dr ook helemaal niks van jeuj. :rolleyes:
zooooo even weer uitgebriesd :p |
Daar hebben we het al vaker over gehad
Nogmaals dat is een gevoel wat je hebt en zoals ik over de wedstrijd van gister zei, ik was blij toen ajax op 2-2 kwam.
Maar dat kon niet tippen aan de vreugde bij de 2-3
Ik kan daar ook niks aan doen.
Das ongeveer hetzelfde als dat jij over straat loopt met je vriendin en een meid met een kei lekkere bips loopt jou voorbij, dan kijk je ook naar die ass. Of niet dan? Terwijl je weet dat je vriendin da liever niet heeft. Dan kijk je daarom maar niet al te lang, maar toch kijk je nog een keer nt voordat ze de hoek om gaat :D
Waar of nie :P |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by raoel
Das ongeveer hetzelfde als dat jij over straat loopt met je vriendin en een meid met een kei lekkere bips loopt jou voorbij, dan kijk je ook naar die ass. Of niet dan? Terwijl je weet dat je vriendin da liever niet heeft. Dan kijk je daarom maar niet al te lang, maar toch kijk je nog een keer nt voordat ze de hoek om gaat :D
Waar of nie :P |
Das toch heeeeeeel iets anders!! |
|
|
| Blik |
ik heb een scheithekel aan Italianen (en Vitesse supporters!!!)
en precies wat kolkie zei, het is gewoon misselijk om te zien dat er allemaal mensen voor buitenlandse clubs zijn terwijl een Nederlandse club het Nederlands voetbal weer in de kijker kan spelen...
maja, ik heb al genoeg scheitreacties op school gehad dus dan kan dit er ook nog wel bij
en ik hoop met heel mijn hart dat Vitesse degradeert of failliet verklaart word, dat een feyenoord supporter of een psv-supporter zulke dingen zegt, dat kan nog want dat zijn echt onderlinge rivalen. Maar een Vitesse supporter snap ik echt niet. Die hebben niet eens iets met Europees Voetbal te maken en zouden meer naar voren moeten kijken en zien dat er komend jaar krakers zoals Vitesse - Telstar op het programma staan...
ik hou er maar over op want veel nut zal dit toch niet hebben
ajax heeft onverdiend verloren gisteren, gelijkspel was eerlijker geweest |
|
|
| kreischer2000 |
idd onterecht uitgeschakeld:whip:
maarja ik ben trots op ajax! we staan wel in het rijtje ManU, Valencia & Barca:D |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
maarja ik ben trots op ajax! we staan wel in het rijtje ManU, Valencia & Barca:D |
Dat mag je ook zeker zijn, zo'n rijtje is ook zeker niet verkeerd!!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|