|
|
| kolkiewolkie |
WAT... EEN....
KLOTEBENDE ZEG!
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
wordt me in de laatste minuut verd()mme weer 2 gezellige avonden (lees: nederlandse dames kijken) in de kroeg door de neus geboord :mad: :mad: :mad: :mad:
gisteravond ging 2x het DAK er echt vanaf hiero :) echt geweldig, ik zou bijna ajax-fan worden :p en dan die laatste 3 minuten :whip:
overigens een stel kansloze reacties hiero :rolleyes: jeuj laten we voor die italiaanse flikkers zijn die eigenlijk niet kunnen voetballen maar toch altijd winnen jeuj laten we vooral een club uit eigen land helemaal niks gunnen jeuj is goed voor het nederlandse voetbal als er nooit een club verder komt dan de eerste ronde CL jeuj want onze eigen club kan dr ook helemaal niks van jeuj. :rolleyes:
zooooo even weer uitgebriesd :p |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
overigens een stel kansloze reacties hiero :rolleyes: jeuj laten we voor die italiaanse flikkers zijn die eigenlijk niet kunnen voetballen maar toch altijd winnen jeuj laten we vooral een club uit eigen land helemaal niks gunnen jeuj is goed voor het nederlandse voetbal als er nooit een club verder komt dan de eerste ronde CL jeuj want onze eigen club kan dr ook helemaal niks van jeuj. :rolleyes:
zooooo even weer uitgebriesd :p |
helemaal mee eens kolkie!!!!! |
|
|
| New Wave |
Leuk al dat gezeur op Ajax maaruh als je effe kiekt he.
De favourite clubs van de mensen hier met een grote bek zitten allemaal in de problemen.
Fietstas (Marcello) bijna failliet
Oksolsior (Jappio) degradatie
Graafschap (Bram) degradatie
Lul maar lekker verder maar ik lach als jullei club niets meer wordt!
Alleen maar jaloerzie en gezeik om de eigen problemen van je club te doen vergeten.
Ga eerst maar over je eigen club zeiken,
:p |
|
|
| kolkiewolkie |
| normaal zou ik hetzelfde doen (ajax afzeiken dus :D ) maar ik ben al een stap verder en kijk uit naar een vervangende club :p :o kon nog wel es nodig zijn. |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by New Wave
Leuk al dat gezeur op Ajax maaruh als je effe kiekt he.
De favourite clubs van de mensen hier met een grote bek zitten allemaal in de problemen.
Fietstas (Marcello) bijna failliet
Oksolsior (Jappio) degradatie
Graafschap (Bram) degradatie
Lul maar lekker verder maar ik lach als jullei club niets meer wordt!
Alleen maar jaloerzie en gezeik om de eigen problemen van je club te doen vergeten.
Ga eerst maar over je eigen club zeiken,
:p |
Je vergeet er één:
PiSV (raoel) bijna kampioen, rijkste club van NL ;)
We halen alleen nooit de 2e ronde van de CL en het voetbal is dit seizoen niet spectaculair, maar het kampioensfeest op (ik verwacht) 25 mei maakt dat laatste meer dan goed :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|