|
|
| SanduTje |
LOL maar wat een wedstrijd.. en wat een kans! :eek:
maar ze hebben het er goed van afgebracht, dat biedt nog mogelijkheden voor uit.
Go Vitesse Go! :D :D |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Dat heet sfeer creëren! En door veel lawaai te maken steun je je ploeg en heeft de tegenstander het gevoel in een heksenketel te spelen. Maar dat is dus iets wat ze in het Ajax-satdion niet kennen, vandaar dat het je zo vreemd overkomt waarschijnlijk. :) |
Juistem... in de ArenA zetten ze zelfs een bandje aan als Ajax een keertje heeft gescoord, zodat het lijkt of dat iedereen zingt... het Liverpool publiek viel me trouwens ook tegen... ik heb ze alleen gehoord toen Liverpool scoorde en in de laatste 2 minuten toen ze 'you never walk alone' zongen... nou jongens, jullie laten jullie ploeg wel errug in de steek dan zeg, lijkt errug veel op Ajax publiek ja... dat zelfs de West tribune (met al die rijke stinkerds die meestal te lam zijn om hun handen op elkaar te klappen voor de club waar ze naar zitten kijken) af en toe meedeed wil toch wel zeggen dat de sfeer er in het Gelredome er vooral in de tweede helft goed in zat... alleen jammer dat we verloren hebben he... |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by SanduTje
LOL maar wat een wedstrijd.. en wat een kans! :eek: |
Oke die bal had erin gemoeten! Maar als je ziet dat Michael Owen en die andere spits ook nog 3 megakansen krijgen en die gaan er ook niet in, dan mag je ook weer niet klagen. Want als ze er allemaal in waren gegaan, dan was het 1-4 geworden en had nog niemand mogen klagen! |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by dj_spare
Juistem... in de ArenA zetten ze zelfs een bandje aan als Ajax een keertje heeft gescoord, zodat het lijkt of dat iedereen zingt... |
Dat ze een bandje aanzetten, is bij alle clubs! Maar nu je dat noemt schiet me ineens een mooi verhaal binnen!! Hahahaaa!!
Dat was ik geloof 2 seizoenen geleden en toen zaten we met z'n allen in het uitvak en opeens een enorm lawaai van de Ajaxsupporters (terwijl er geen goal was gevallen of iets 'opwindends' gebeurde). Je hoorde de trommels en het leek alsof het hele stadion aan het zingen was! Maar als je om je heen keek zag je iedereen gewoon rustig op zijn of haar stoeltje zitten en zelfs de trommelaars deden nix! Ik heb me echt kapot gelachen om dat cassettebandje wat ze toen afspeelden om te laten lijken alsof er sfeer was! |
|
|
| SanduTje |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Oke die bal had erin gemoeten! Maar als je ziet dat Michael Owen en die andere spits ook nog 3 megakansen krijgen en die gaan er ook niet in, dan mag je ook weer niet klagen. Want als ze er allemaal in waren gegaan, dan was het 1-4 geworden en had nog niemand mogen klagen! |
Zit ook iets in
maar blijft jammer :( |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|