|
|
| Jappio |
1-1..
goed resultaat van Ajaks, ondanks een hele slechte scheidsrechter.
Ik had dit eerlijk gezegd niet verwacht, al had Valencia natuurlijk wel meer dan 1 goal moeten maken; aan de andere kant had Ajaks er ook wel een aantal kunnen maken..
In ieder geval goed begin, en nou zien of ze het kunnen redden tegen arsenal en as roma :)
Voorspelling voor morgen:
Vitesse - Liverpool 2-2
en dan op anfield road 0-1 :) |
|
|
| Rinus |
Had ik gdv bijna nog gelijk ook :D en idd die schijds wat een teringlul is dat zeg.
Opzich wel een aardig wedstrijd
Laters |
|
|
| Blik |
wat een wedstrijd zeg, Ajax helemaal weggespeeld maar die Didulica!! wat een reddingen gister zeg. Gister was ik zwaar teleurgesteld met de 1-1 maar dat was meer omdat ze met 0-1 voorkwamen te staan en dan is een gelijkspel gewoon zuur. Maar nu ben ik gewoon extreem tevreden :D
Ajax - AS Roma moet ajax winnen (AS Roma staat 9de in de competitie)
Vitesse - Liverpool, ik denk dat het een kansloze missie word voor vitesse, 1-3, ik hoop op een 2-1 overwinning van vitesse |
|
|
| jploveparade |
De welbekende bijnaam 'Lucky Ajax' uit de jaren '70 en '80 was weer eens ouderwets van toepassing.
Zo'n prestatie als de keeper gisteren leverde is een dikke pluim waard. Litmanen en Van der Vaart waren niet echt in de wedstrijd.
Eerste zullen ze niet worden maar Ajax heeft een redelijke kans om de tweede plek te veroveren... |
|
|
| arjoderoon |
| van dr vaart niet in de wedstrijd? hij was misschien nie zo duidelijk aanwezig maar hij was wel heeeeel belangrijk. zeker ook met die goal. en aantal keer gewoon bal vast houden en de bal als een elastiek aan zn voet man. fantastisch wat een voetballer. en die franse scheidsrechter is gewoon een gore vieze franse klootzak. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|