|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by raoel
Ik hoor hier mensen zeggen dat Ajax terrecht heeft gewonnen en das dan ook voor het eerst dat ik dit lees/hoor.
In alle wedstrijd verslagen staat dat Lyon een stuk beter was en dat ajax met de hakken over de sloot is gekomen. Welke neutrale supporter kan me daar nu is duidelijheid over geven. |
ik ben ajax supporter! :D
en ik kan zeggen, ajax heeft geluk gehad! ze stonden op het laatst (eigenlijk al na 20 min) met de rug tegen de eigen muur, maar toch hebben ze het gehaald, wat al een wonder te noemen is want 10 min voor het eind was de druk het grootst (daarna gingen ze alleen maar lange ballen spelen, in voordeel van ajax dus! :))
btw die rode kaart voor chivu sloeg nergens op.. net zoals die 2 rode kaarten tegen auxerre! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by raoel
Ik hoor hier mensen zeggen dat Ajax terrecht heeft gewonnen en das dan ook voor het eerst dat ik dit lees/hoor.
In alle wedstrijd verslagen staat dat Lyon een stuk beter was en dat ajax met de hakken over de sloot is gekomen. Welke neutrale supporter kan me daar nu is duidelijheid over geven. |
ja Lyon bepaalde het spel, maar Ajax heeft 1 kans in de eerste helft weggegeven en 1 kans in de 2de helft weggegeven. Je kunt wel het spel bepalen maar als je geen kansen creëert doe je het gewoon slecht als aanvallende ploeg en is de verdedigende ploeg de betere, zo simpel is het.
Als je ook Gullit hoorde over Ajax, hij was zeer onder de indruk en wilde Ajax z'n complimenten geven over het goeie spel dat ze hebben gespeeld. zegt mij genoeg
voor de rest stond er ook in alle kranten (en teletekst) dat de bal over de lijn was, maar vertel mij dan maar eens waarom de grensrechter (die bijna op de lijn stond) de scheidsrechter, (die op de penaltystip stond), Didulica en Chivu (die wel eerlijk is aangezien die zei dat het bij RKC een zuivere rooie kaart was) allemaal zeiden dat de bal er niet overheen ging... |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Blik
ja Lyon bepaalde het spel, maar Ajax heeft 1 kans in de eerste helft weggegeven en 1 kans in de 2de helft weggegeven. Je kunt wel het spel bepalen maar als je geen kansen creëert doe je het gewoon slecht als aanvallende ploeg en is de verdedigende ploeg de betere, zo simpel is het.
Als je ook Gullit hoorde over Ajax, hij was zeer onder de indruk en wilde Ajax z'n complimenten geven over het goeie spel dat ze hebben gespeeld. zegt mij genoeg
voor de rest stond er ook in alle kranten (en teletekst) dat de bal over de lijn was, maar vertel mij dan maar eens waarom de grensrechter (die bijna op de lijn stond) de scheidsrechter, (die op de penaltystip stond), Didulica en Chivu (die wel eerlijk is aangezien die zei dat het bij RKC een zuivere rooie kaart was) allemaal zeiden dat de bal er niet overheen ging... |
Neutraal n3rd :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Jappio
Neutraal n3rd :D |
b3|< $137 /\/\37 j3 313373 7@@17j3
Gullit en de scheid/grens-rechters zijn wel neutraal te noemen, en aangezien de eerste 2 alinea's uit Gullit z'n mond kwamen is het dus neutraal te noemen |
|
|
| arjoderoon |
| ach komop zeg.. de complimenten voor het vertoonde spel? ga je schamen!!!!!!! de eerste 10 minuten waren goed. voor de rest was het 26x bagger. dat ze het gehaald hebben hebben ze niet aan zichzelf te danken! en dat die ene goal afgekeurd werd of niet toegekend, ach staan ze quitte met de penalty die chivu had moeten krijgen na 3 minuten. maar als ajax zo blijft spelen als gisteren mogen ze dr van mij nog uit volgende week, niet om aan te zien gewoon! (waarom kunnen ze niet gewoon een hele wedstrijd zo spelen als in de eerste 10 minuten?) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|