return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 
Europees Voetbal!!!!

arjoderoon
wat een onwijse kutwedstrijd van ajax zeg! de eerste 10 minuten waren fantastisch, maar de overige 80 kun je beter gelijk in de prullenmand flikkeren (qua voetbal dan) ging compleet uit me dak toen het 0-2 werd. en wie zorgden ervoor? vd meijde, vd vaart... had die mido en zlatan gelijk bij het grof vuil gezet en trek nog blik talenten open. daar hebben we veel meer aan! en waarom wachtte koeman zolang met ingrijpen? t was toch wel duidelijk dat ajax op het randje van de afgrond balanceerde? alleen in het 2e deel van de 2e helft geloofde lyon dr niet meer in en toen zijn ze ook niet echt gevaarlijk meer geworden. beste spelers vanavond bij ajax: trabelsi, nigel de jong (En in mindere mate chivu vanwege zn domme acties) maar die andere 2 dikke 9!
die scheids was een dikke lul en zn moeder had een niet zow leuk beroep (zoals ze het bij feijenoord nu moeten zingen) die rode kaart was zwaar overdreven, en chivu had penalty moeten krijgen in de 3e minuut.
maar goed. thats it. (en je kon niet zien of ie over de lijn was. camera stond verkeerd)
New Wave
quote:
Originally posted by raoel
Natuurlijk zend de NOS ajax uit, doen ze ooit iets anders :rolleyes:
Je kent de lijspreuk van de NOS toch:
van iedereen, maar voor de Joden

Javast.....Net zoals 2 jaar terug toen Ajax beslissende euro-wedstrijd moest spelen en Utrecht de live uitzending kreeg....en kansloos verloor....net als de live wedstrijden van Heerenveen en Willen II
Allemaal BULLLLLLL dus....zinloos zeiken op Ajax is inmiddels een sport geworden.....

Net als de presentatie van die ouwe kraai senior....met zijn "ach, Ajax speelde wel redelijk" en "OCHOCH PSV en Feyenoord speelde de sterren van de hemel blablablablabla"..........

juist..........
mr.marcello
quote:
Originally posted by Joost008
Nou Mr.Marcello veel Suc6 morge met Vites

Jaaaa mensen, vandaag is het dan eindelijk zover!! De Nederlandse ploeg die tot nu toe als enige al in de 2e ronde staat :p krijgt het Duitse Werder Bremen op bezoek!!! Dus wat verwachten we van deze wedstrijd??
Ik hou het op een 2-1 overwinning voor Vitesse (je moet natuurlijk wel positief blijven)! :)

Met vriendelijke groet.
Blik
werder bremen doet het goed in competitie dus ik ga voor een 1-2 overwinning voor de duitsers
raoel
Twas gister best wel een goede wedstrijd van PSV.
Nou had Auxerre wel 2 rode kaarten, maar ook daarvoor was PSV de betere ploeg.
Natuurlijk ben ik blij met deze overwinning, maar ik had graag willen zien hoe PSV tegen 11 man had gespeeld.

Ik ben benieuwd of PSV er in slaagt om derde te worden want ze moeten uit tegen Arsenal en das geen makkie. Ook al i Arsenal uit vorm, het blijft kwalitatief gezien de veel betere ploeg.
Auxerre moet thuis tegen Dortmund
Tja, dan moet ik eerlijk zeggen dat ik Auxerre een grotere kans geef dan PSV.

Ik hoor hier mensen zeggen dat Ajax terrecht heeft gewonnen en das dan ook voor het eerst dat ik dit lees/hoor.
In alle wedstrijd verslagen staat dat Lyon een stuk beter was en dat ajax met de hakken over de sloot is gekomen. Welke neutrale supporter kan me daar nu is duidelijheid over geven.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland