|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by raoel
Ik hoop dat ik morgen nog een keer kan genieten in het stadion. Sterker nog, ik verwacht dat zelfs.
Ik zie het somber in voor ajax (zonder VD Vaart en Litmanen) |
Litmanen speelt waarschijnlijk gewoon, en van der Vaart valt waarschijnlijk laatste 15 minuten in
maar ik geef ajax wel een kansje, thuis hebben ze met 2-1 gewonnen, dus ik zie niet in waarom dit nu niet zo zou kunnen zijn, als ze maar eens die verdomde kansen afmaken. als ze niet winnen moeten ze met 2-0 winnen van Inter over 2 weken om door te gaan naar de 2de ronde van de CL
jammer dat Govou weer beter is bij Lyon |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Blik
Litmanen speelt waarschijnlijk gewoon, en van der Vaart valt waarschijnlijk laatste 15 minuten in
maar ik geef ajax wel een kansje, thuis hebben ze met 2-1 gewonnen, dus ik zie niet in waarom dit nu niet zo zou kunnen zijn, als ze maar eens die verdomde kansen afmaken. als ze niet winnen moeten ze met 2-0 winnen van Inter over 2 weken om door te gaan naar de 2de ronde van de CL
jammer dat Govou weer beter is bij Lyon |
lyon is echt heel sterk binnenshuis.. dus ik moet het nog zien gebeuren.. maar uuh, wat word uitgezonden.. psv of ajax? |
|
|
| Nook |
| jammer, jammer, jammer. maar wie weet halen de tweede ronde nog, anders uefacup, kijken wat we dit jaar daarin kunnen doen. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by TimeportE
lyon is echt heel sterk binnenshuis.. dus ik moet het nog zien gebeuren.. maar uuh, wat word uitgezonden.. psv of ajax? |
ajax word uitgezonden op de NOS, PSV op Canal+ |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Blik
maar ik geef ajax wel een kansje, thuis hebben ze met 2-1 gewonnen, dus ik zie niet in waarom dit nu niet zo zou kunnen zijn, als ze maar eens die verdomde kansen afmaken. als ze niet winnen moeten ze met 2-0 winnen van Inter over 2 weken om door te gaan naar de 2de ronde van de CL |
Nou, ik denk dat je dat thuisduel niet kunt vergelijken met het duel van vanavond hoor. Ik vrees het ergste voor Ajax.....
Met vriendelijke groet. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|