|
|
| raoel |
Ik denk dat Feyenoord de enige ploeg is die nog kans maakt om door te gaan, al verwacht ik dat ook Feyenoord eruit ligt.
Ajax moet naar Lyon en dat gaan ze gewoon verliezen, verwacht ik.
Maar als ze winnen, tja
Dat maakt voetbal nou leuk he :)
De kans dat PSV nog door gaat is 1%. Volgende week winnen van auxere zodat we nog kans maken op de derde plaats. Dat zit er dan nog in, maar de gedachte om nog verder te komen is niet reëel. |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Blik
misschien moeten de kleinere ploegen maar eens wat beter worden in plaats van te teren op de successen van de 3 grote clubs |
das natuurlijk gelul, want de beste spelers worden na een tijdje toch weggekocht door de grote 3, of (zoals tegenwoordig ook wel gebeurt) direct vertrekken naar verre oorden. Je kan de kleine clubs nix kwalijk nemen. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Teknikol
das natuurlijk gelul, want de beste spelers worden na een tijdje toch weggekocht door de grote 3, of (zoals tegenwoordig ook wel gebeurt) direct vertrekken naar verre oorden. Je kan de kleine clubs nix kwalijk nemen. |
nee maar je kunt wel de 3 grote clubs de schuld geven?? :rolleyes: |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Blik
nee maar je kunt wel de 3 grote clubs de schuld geven?? :rolleyes: |
Je kunt niemand de schuld geven, het was wel duidelijk dat het Nederlandse voetbal achteruit ging, maar het ging geleidelijk aan. En iedereen d8 blijkbaar dat dat maar tijdelijk was. En wat zie je nu, clubs op het randje van de afgrond...logisch, is een afgeleide van de niveau daling. De clubs willen bezuinigen, maar tegelijkertijd hun jeugdafdeling volledig hernieuwen. Zit toch iets niet goed. Als het zo doorgaat zie ik over 5 jaar geen enkele Nederlandse ploeg meer voetballen in Europa, omdat onze competitie zo zwaar zaadje is geworden. |
|
|
| arrows |
vanavond weer CL: Juventus - Feyenoord
Erop of er onder!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|