|
|
| Teknikol |
| quote: | | Originally posted by magrec lol alsof het aantal gele en rode kaarten iets zegt over vals en gemeen spelen. Ze halen gewoon veel streken uit die meestal alleen een vrije trap voor de tegenstander oplevert maar het zijn wel smerige geintjes die ze telkens hebben. |
idd, daar word ik echt ziek van als ik daar naar moet kijken, zelf voetbal ik ook en ik weet wat er gebeurt op zon veld, ook al is het op amateurvelden nog 30x erger. Zelf nu al 2 voorvallen gehad met iemand-op-zijn-bek-slaan-omdat-iemand-een-opmerking-trugkrijgt-na- zelf-veel-geïrriteerd-te-hebben. |
|
|
| Teknikol |
ZAAD!!!
Feyenoord verliest....gvd klotezooi, maar het lag vooral aan feyenoord zelf, en ik durf van marwijk er ook wel op aan te spreken eigenlijk, met zn basisopstelling... |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Teknikol
ZAAD!!!
Feyenoord verliest....gvd klotezooi, maar het lag vooral aan feyenoord zelf, en ik durf van marwijk er ook wel op aan te spreken eigenlijk, met zn basisopstelling... |
Inderdaad zonde ja! Maar Dinamo Kiev is een sterke ploeg hoor en als je zag dat Feyenoord bepalende spelers als Van Hooijdonk en Bosvelt miste....helaas en dus gewoon hopen op het wonder van Turijn!!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
lol alsof het aantal gele en rode kaarten iets zegt over vals en gemeen spelen. Ze halen gewoon veel streken uit die meestal alleen een vrije trap voor de tegenstander oplevert maar het zijn wel smerige geintjes die ze telkens hebben. |
Manmanmanman, ziet een keer een actie van machlas en meteen is heel Ajax oneerlijk en dat soort .....fette onzin!!!!
Onze grote vriendelijke sport-journaal-addict, u bent de zwakste schakel. |
|
|
| arrows |
| ik vind dat alle resultaten tegenvallen van Nederlandse clubs die Europees voetbal spelen. Ajax had gewoon moeten winnen, Ajax had maar twee kansen weggegven. PSV,tja, op basis van de tweede helft hadden ze ook een beter resultaat kunnen halen. Feyenoord, mijn cluppie, gewoon telurstellend. Het liep voor geen meter, geen een kans gecreerd ook weinig weggegeven. Komende week Juve uit, tja slechter kan niet dus ik heb nog wel alle hoop. Ajax zal het heel moeilijk krijgen tegen Lyon, maar de thuiswedstrijd tegen Inter zullen ze wel winnen. PSV zal het nog moeilijk krijgen om zich te plaatsen voor de UEFAcup, omdat Auxerre een goed resultaat heeft gehaald in Engeland |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|