|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by raoel
Mijn god.
Ik heb nog nooit een tegenstander van PSV zo goed zien spelen als Arsenal gister. |
Wat dacht je dan van PSV - Vitesse afgelopen seizoen?? :p
Nee, effe zonder gein: ze speelden inderdaad superieur en volgens mij speelden ze af en toe ook nog behoudend (dat idee had ik iig).
| quote: | Originally posted by raoel
Ik denk dat Arsenal de enigste ploeg is die Real van hun 8e europa cup 1 winst af kan houden. |
Onderschat ook Juventus niet!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by arrows
psv kan wel van dortmund winnen, Dortmund had veel geluk gisteren |
Nou, dat weet ik zo nog niet hoor!! Die Duisters hebben na de enorme nederlaag van PSV ook weer door dat zij er beter voor staan. Wordt echt een zware wedstrijd (met hopelijk een goede afloop voor PSV natuurlijk :D).
|
|
| Gurian |
Ik denk dat Inter ajax een beetje onderschatte. Zo leek het tenminste. Ik geef ajax nog wel een kans om door te gaan maar die twee thuiswedstrijden zijn dan wel ontzettend belangrijk.
Erik Gerets had toen die nog trainer bij PSV was gezegd dat ze 10 punten nodig hadden als ze zeker door wilden gaan. Dus dat betekend 3 x winnen en 1 gelijk spel.
Feyenoord is dus in dat opzicht het beste op weg naar de volgende ronde. Die haalt het denk ik wel
Ajax heeft in ieder geval nog 2 thuiswedstrijden voor de boeg. DIe haalt het in mijn opzicht ook wel
PSV denk ik dat het niet haalt. 1 punt uit 2 wedstrijden en ook nog eens een thuiswedstrijd verloren. Dat gaat gigantisch moeilijk worden tenzij de andere elkaar uitschakelen door een aantal keren gelijk te spelen. |
|
|
| mr.marcello |
Ajax wordt 2e achter Inter, Feyenoord wordt 2e achter Juventus en PSV wordt 3e en ligt eruit!
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Ajax wordt 2e achter Inter, Feyenoord wordt 2e achter Juventus en PSV wordt 3e en ligt eruit!
Ik vrees van ook :(
Net als Fietstas... :toothless
Maar ja
als 3e ga je nog altijd naar de uefa cup :rolleyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|